SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
en tekenfilmpjes die toen nog leuk waren enzo vrouwtje theelepel enzo en dommel en etc gummy beertjes en kindernet.
beter als de AI prut die er nu is.Do what you love, love what you do!![]()
Kree oppassen! Is uit 1991 Toen was geluk heel gewoon uit 1994.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja zeg ik daarom was die laatste iets herkenbaarder voor me, ken ze wel allebei trouwens.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kree oppassen! Is uit 1991 Toen was geluk heel gewoon uit 1994.
Do what you love, love what you do!![]()
Sam samThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
en die andere ,met eddy veenstra? allerlei joh
kijkt jeugd toch niet meer.
laat staan lullo en Jiskefet. maar vind t nog steeds grappig.
nu kijken ze wat is t met die auto-tjes ofzo mijn neefjes zijn er gek van, hoe heet t. prut digitale namaak pruts serie tv?Do what you love, love what you do!![]()
Flodder kijkt de jeugd wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
F1quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:09 schreef kree het volgende:
en die andere ,met eddy veenstra? allerlei joh
kijkt jeugd toch niet meer.
laat staan lullo en Jiskefet. maar vind t nog steeds grappig.
nu kijken ze wat is t met die auto-tjes ofzo mijn neefjes zijn er gek van, hoe heet t. prut digitale namaak pruts serie tv?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
neeeeee hoe heet t nou, tis heel populair. kom er ff niet op omdat t me niet boeit, maarja tis bijna weer sinterklaas en moet oom ook weer kado kopen voor die gastjes enzoquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Carsquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeee hoe heet t nou, tis heel populair. kom er ff niet op omdat t me niet boeit, maarja tis bijna weer sinterklaas en moet oom ook weer kano kopen voor die gastjes enzoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Joh ik heb geen kinderen en m’n neefjes en nichtjes zijn inmiddels bijna allemaal 25+.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
omg ik zit hier weer met boomere ook nog meer als ik.,Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja die van mij 7-8. zien mijn ellendequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Joh ik heb geen kinderen en m’n neefjes en nichtjes zijn inmiddels bijna allemaal 25+.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Peutertelevisie schijnt wel echt verschrikkelijk te zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PAWN patrol......... dat is het helemaal en zijn ze gek vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Lubach ook.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Peutertelevisie schijnt wel echt verschrikkelijk te zijn.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:17 schreef kree het volgende:
PAWN patrol......... dat is het helemaal en zijn ze gek vanPAW, niet pawn. Dat is een ander programma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nouja je snapt wat ik bedoel. iig is het prut, was goed dat we met Alfred kwak vroeger nog leerde over een hitler enzo..... hoewel ik dat later pas begreep. maar ok.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
PAW, niet pawn. Dat is een ander programma.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: