Topicreeksquote:Dit Was Het Nieuws (DWHN)
Is een satirische nieuwsprogramma met presentator Harm Edens en teamcaptains Jan-Jaap van der Wal en Peter Pannekoek. In verschillende rondes worden de twee gasten aan de tand gevoeld door opvallende krantenkoppen en nieuwsfeiten. Wat de context is of hoe die wordt gezien door de twee teams levert de nodige hilariteit op.
Te zien bij AVRO-TROS op NPO1
Geweldig. Eén van de beste ooit met twee super leuke gasten. Terecht dat ik het voetbal liet schieten.quote:
Jammer, op naar de volgende.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:22 schreef golfer het volgende:
Dit was alweer de laatste DWHN van dit seizoen.
Botoxquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:20 schreef NoCigar het volgende:
Ik vroeg me de hele tijd af wat er met Roxana van Iperen gebeurt is.
Ik denk dat ik liever mijn oogbollen oplepel dan naar een show van Peter Pannekoek kijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:48 schreef GereDathan het volgende:
Vermakelijke aflevering! Nu moeten we het helaas weer een tijd missen. Maar daar komt Even tot Hier voor terug (hoop dat het wat minder eentonig over 1 politieke partij gaat dit seizoen) en aankomende zaterdag de meest recente cabaretshow van Peter op TV (DNA, NL1 21:30).
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever mijn oogbollen oplepel dan naar een show van Peter Pannekoek kijk
Hoe meer ontspannen die man is, hoe leuker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:33 schreef Wertha het volgende:
[..]
Jammer, op naar de volgende.
Mooie afsluiter. Herman is wel dé man in vorm in de TV-wereld op dit moment.
Die hebben wij vorig jaar in het theater gezien. Heel erg goed opgebouwde show met scherpe humor.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:57 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik liever mijn oogbollen oplepel dan naar een show van Peter Pannekoek kijk
Naar al deze cabaretiers zijn wij geweest in het theater of gaan we nog naartoe in het theater.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:55 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Peter Pannekoek erg goed en leuk. Het is hier volgens mij standaard alles maar niks te vinden. Of het nou Claudia de Brei is of Freek of nu Pannekoek, niks deugt.
Theater is altijd leuker idd. Soms pijn in de buik van het lachen. Ik probeer nog kaartjes te krijgen voor Theo Maassen in december. "Vroeger" werd ik altijd "ingeloot" want goede kennis als programmeur.quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Naar al deze cabaretiers zijn wij geweest in het theater of gaan we nog naartoe in het theater.
Die ervaring is altijd beter dan TV-registraties.
Volgende geplande theaterbezoek is in De La Mar in Amsterdam op 7 december naar Freek.
Vanavond naar Dolf Jansen geweest. Goede show (beter dan afgelopen keren dat ik hem zag, meer gelachen denk ik). Nu heeft ie altijd wel een klik met Den Helder (zijn ouders woonden hier lange tijd), maar het voelde goed vanavond.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:55 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Peter Pannekoek erg goed en leuk. Het is hier volgens mij standaard alles maar niks te vinden. Of het nou Claudia de Brei is of Freek of nu Pannekoek, niks deugt.
Ik zou zeggen, zet hem op. Post je het filmpje hier?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |