SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Bij bol zet ik meestal gewoon de 'select' opties aan, dan heb je nog maar nauwelijks externenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ja maar dan moeten die externe verkopers ook meewerken
das idd wel een optiequote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij bol zet ik meestal gewoon de 'select' opties aan, dan heb je nog maar nauwelijks externen
maar de content wordt vaak nog steeds aangeleverd door derde partijen, bol is echt luiquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij bol zet ik meestal gewoon de 'select' opties aan, dan heb je nog maar nauwelijks externen
Ik bemerk weinig levensvreugde bij je momenteelquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]dat is het enige wat in je op kan komen he?
tja, krijg je he, op een emotieloze muur van tekstquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik bemerk weinig levensvreugde bij je momenteel
makkelijkste winst maken heeft ahold delhaize goed in de smiezenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
maar de content wordt vaak nog steeds aangeleverd door derde partijen, bol is echt lui
Ik denk dat je dit proefondervindelijk zou moeten onderzoeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
De woeste hoeve is een gehucht bij Apeldoorn of een sexboerderij in Groningen.
Zoek de 10 verschillen?
ze hebben gewoon van amazon afgekekenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
makkelijkste winst maken heeft ahold delhaize goed in de smiezen
Ja klopt, zie je ook op de AH site vaak genoeg dat de beschrijvingen kant noch wal raken, luie Aholdquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
maar de content wordt vaak nog steeds aangeleverd door derde partijen, bol is echt lui
Is ze jouw secret feeder?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:25 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik had eerder een keer een kilo paaseitjes van @:sacha gekregen.
quote:
het is ook een restaurant trouwensquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
De woeste hoeve is een gehucht bij Apeldoorn of een sexboerderij in Groningen.
Zoek de 10 verschillen?
Niet zo’n zin om een gehucht bij apeldoorn te bezoeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit proefondervindelijk zou moeten onderzoeken.
Een seksboerderij lijkt je wel wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet zo’n zin om een gehucht bij apeldoorn te bezoeken.
zoiets?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt, zie je ook op de AH site vaak genoeg dat de beschrijvingen kant noch wal raken, luie Ahold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |