Spelen in de Meer volgende week, Arena is erg vermoeid.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:41 schreef Black-Death het volgende:
Dat rouleren gaat wel erg ver vandaag.. rouleert hij ook qua coach en stadions?
Als ik Erik Riebeek zou zijn, zou ik er niet blij mee zijn als heel het internet te weten krijg dat ik vroeger vriendjes was met tong80quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke kerelDie vent heb ik één keertje gesproken op de tribune 50 jaar geleden. Die jongen uit Osdorp was mijn vriendje en net als ik Ajacied. Volgens mij lees je mijn post verkeerd.
Brobbey is een goede spits, alleen jammer dat hij niet kan schieten en koppen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik hoop oprecht dat brubby zichzelf weer terug vind. Als je 'm zo ziet met 4 man om hem heen en er alsnog uitkomt, dat is toch een prima kwaliteit. Maar die ballen moeten er wel in natuurlijk dat is het hele punt van een spits zijn.
Ik denk dat Brobbey inmiddels een gezond stuk eelt op zijn ziel heeft ontwikkeld, gezien hoe onevenredig veel shit hij over zich heen krijgt. Komt goed, denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik hoop oprecht dat brubby zichzelf weer terug vind. Als je 'm zo ziet met 4 man om hem heen en er alsnog uitkomt, dat is toch een prima kwaliteit. Maar die ballen moeten er wel in natuurlijk dat is het hele punt van een spits zijn.
Een spits is goed als hij scoort, dat doet Brobbey niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Brobbey is een goede spits, alleen jammer dat hij niet kan schieten en koppen.
Arbeidsmigranten op het veld tellen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:46 schreef tong80 het volgende:
Waarom zit die gruwelijke Yelmuz naast Sjakie ?
Ik ken er wel een paar die ze mag terugsturen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:15 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Arbeidsmigranten op het veld tellen.
Als die kon schieten en koppen dan was die beter dan Haaland.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Brobbey is een goede spits, alleen jammer dat hij niet kan schieten en koppen.
Nou inderdaadquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als die kon schieten en koppen dan was die beter dan Haaland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |