Ik kan me niet voorstellen dat dit Ajax woensdag iets haalt in de Kuip. Het is echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Met dit troosteloze Dick Advocaat voetbal zie ik Ajax woensdag wel de bus parkeren
Ook wel de enige kans om een resultaatje te halen vermoedelijk
Er ontbreekt echt elke vorm van een degelijk positiespel, dat kan je een trainer ook wel aanrekenen lijkt me.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit Ajax woensdag iets haalt in de Kuip. Het is echt verschrikkelijk.
die kans is erg klein idd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit Ajax woensdag iets haalt in de Kuip. Het is echt verschrikkelijk.
ik help je hopen maatquote:Op zondag 27 oktober 2024 19:59 schreef Tjacka het volgende:
Snap al die paniek niet. We pakken die gasten daar
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:59 schreef Tjacka het volgende:
Dit, als je ziet waar we vandaan komen... hopelijk in de winterstop wat creativiteit erbij..quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Als je alleen al naar ons doelsaldo kijkt en het aantal punten is er vooruitgang, wat ik bedoel is dat er meer uit de selectie wordt gehaald.
Volgende stap is betere spelers, en nee vandaag is niet de standaard wat je wilt halen. Blij dat de wedstrijd voorbij is.
Farioli heeft vorig seizoen gezien, die past wel op om iets van aanvallend positiespel te leren aan deze gasten..quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Er ontbreekt echt elke vorm van een degelijk positiespel, dat kan je een trainer ook wel aanrekenen lijkt me.
Inderdaad we slingeren de penis gewoon met een klap op tafel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:59 schreef Tjacka het volgende:
Toch typisch dit seizoen dat we hun pakken met 0-2 ofzoquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Inderdaad we slingeren de penis gewoon met een klap op tafel.
Zou me niets verbazen dat Weghorst 'm er in legt na 83 minuten de bus geparkeerd te hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch typisch dit seizoen dat we hun pakken met 0-2 ofzo
Oh dit wist ik nietquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en ik maar denken dat streekgenoten elkaar niet laten vallen
Op basis van dit interview zou ik zeggen dat Davy zijn lul niet op tafel slingert bij salarisonderhandelingen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:37 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ajax dat naar de Kuip gaat om zich niet weg te laten spelen
Hairworld IstanbulGod
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:27 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jullie doen me beide aan als inwoners van Den Helder.
Was het echt zo slecht? Hoor steeds dat het zo matig is, maar de resultaten zijn in principe prima.quote:Kees Kwakman zag een minimalistisch Ajax in het Eredivisie-duel met Willem II (1-0). De ESPN-analist vraagt zich af hoelang de Amsterdamse fans nog genoegen nemen met het weinig inspirerende spel.
"Als ik als voetballiefhebber naar deze wedstrijd kijk, dan zeg ik: deze anderhalf uur krijg ik nooit meer terug. Het was verschrikkelijk. In de eerste helft gebeurde er dan nog wel wat met de penalty, de handsbal van Kaplan en de kans voor Sandra. Maar in de tweede helft is gewoon niets gebeurd. We hebben naar 'niets' gekeken", oordeelt Kwakman bij ESPN. "Willem II heeft een kans laten liggen. Ze waren niet bij machte, maar leken 1-0 ook wel prima te vinden."
Kijk @Bofjijff kan je nog wat van leren.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:36 schreef Lt.Bookman het volgende:
Woensdag is het hier een stuk rustiger als we drie punten hebben opgehaald bij de KAKKERLAKKEN!
ik zal erover nadenken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kijk @:Bofjijff kan je nog wat van leren.
Realisme
Rouleerkoning Farioli heeft een synchroon lopende Football Manager save game met editor en vraagt ingame aan de assistent om een opstelling te maken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Was het echt zo slecht? Hoor steeds dat het zo matig is, maar de resultaten zijn in principe prima.
Kan me niet voorstellen dat het allemaal conditioneel is. zal wel bij het proces horen ofzo. Kan me wel voorstellen dat bepaalde spelers er af en toe strontziek van worden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Rouleerkoning Farioli heeft een synchroon lopende Football Manager save game met editor en vraagt ingame aan de assistent om een opstelling te maken.
Of het is conditioneel echt bedroevend gesteld met de selectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |