Blind buy?quote:Op maandag 8 juni 2026 07:02 schreef Discombobulate het volgende:
Carnicure van Marlou besteld.![]()
Zal vast wel meevallen. Ik vind Musc Tonkin ook heerlijk.
Nee maar ik weet wel dat ik een geurtje nooit meer koop zonder getest te hebben. Zeker geen nichequote:
Ik heel af en toe, waaronder dus deze.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee maar ik weet wel dat ik een geurtje nooit meer koop zonder getest te hebben. Zeker geen niche
Ze ogen mij altijd wat simpel. Dat merk trekt mij niet bepaald aan.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:56 schreef Erosjuhhh het volgende:
Vandaag nieuw binnen: rain van clean, niet de reserve lijn , die heeft ook rain maar zit een zware masculine note in die op mn keel slaat.
Vind niche over het algemeen wel meer bij me passen. Ik heb niks qua designer spul.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee maar ik weet wel dat ik een geurtje nooit meer koop zonder getest te hebben. Zeker geen niche
Jaaaa love it! Al die verschillende zoekoptiesquote:Op maandag 8 juni 2026 18:53 schreef Discombobulate het volgende:
Voor de leken: https://fragrantica.com/ is echt top als je een potentieel nieuw geurtje wil opzoeken.
Hoezo vind je dat?quote:Op maandag 8 juni 2026 18:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vind niche over het algemeen wel meer bij me passen. Ik heb niks qua designer spul.
Zijn vrij simpele geuren, vooral heel erg zeepig.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ze ogen mij altijd wat simpel. Dat merk trekt mij niet bepaald aan.
Je hebt niche en je hebt niche. Vind Le Labo bijvoorbeeld erg goed, Diptyque, INITIO, etc. Designer is me wat te safe of ik ben dat punt al voorbij. Hoe dan ook, je kan natuurlijk ook niet echt een heel goed onderscheid maken, maar het meeste bij mij is niche. Niet niche niche, maar gewoon niche.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat?
Ik vind niche prettig omdat de kans minder groot is dat nog drie andere mensen in mijn omgeving ook zo ruiken. Ik wil graag uniek zijn![]()
Tegelijkertijd heb ik de meest populaire/klassieke niche parfums dus die vlieger gaat ook niet op
Heb Carnicure inmiddels binnen en het is echt zeker geen verkeerde blind buy. Fantastisch geurtje. 120 euro is ook echt geen geld.quote:
Oh wat goed! Wat vind je er bijzonder aan?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heb Carnicure inmiddels binnen en het is echt zeker geen verkeerde blind buy. Fantastisch geurtje. 120 euro is ook echt geen geld.
Hou erg van van muskusgeuren. Another 13 is mijn favoriet, die is heel clean, Carnicure is weer wat 'dirty'. Misschien ken je Kiehl's Original Musk, daar lijkt het veel op.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat goed! Wat vind je er bijzonder aan?
Heb je zo’n geur echt nodig?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Fantastisch geurtje. 120 euro is ook echt geen geld.
Als het een beetje hobby is. Ik heb geen 100 geurtjes, maar wil er wel een stuk of 10 hebben.quote:
Wat heeft het geurtje van 120 wat een geur van 50 niet heeft? Ik zou het verschil niet merken denk ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als het een beetje hobby is. Ik heb geen 100 geurtjes, maar wil er wel een stuk of 10 hebben.
De meeste die ik heb zijn 200-250,-.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat heeft het geurtje van 120 wat een geur van 50 niet heeft? Ik zou het verschil niet merken denk ik.
Maar die hele dure, zitten daar ook minder ml. in?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
De meeste die ik heb zijn 200-250,-.
120,- vind ik relatief goedkoop.
50,- vind ik vaak gewoon troep. Ik merk echt wel het verschil tussen kwaliteit en weinig kwaliteit.
50-100mL.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar die hele dure, zitten daar ook minder ml. in?
Wat is je meest kostbare parfum?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
50-100mL.
En heb een paar van 30 mL.
Dus nee, niet minder in principe.
Haha een heel bijzondere combinatie inderdaad. Schone kattenbakquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hou erg van van muskusgeuren. Another 13 is mijn favoriet, die is heel clean, Carnicure is weer wat 'dirty'. Misschien ken je Kiehl's Original Musk, daar lijkt het veel op.
De heilige graal voor mij zou een combinatie tussen clean en animalic musk zijn. Die heb ik nog niet gevonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |