Ja: ik moet nodig mijn gal spuwen.quote:
Gedwongenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:44 schreef MisterFox het volgende:
Ik had een account op Marktplaats.nl die inmiddels al meer dan 16 jaar mee gaat.
Toen ik zojuist probeerde in te loggen werd ik gedwongen om een mobiel telefoonnummer op te geven. Je zal wel moeten, want anders kun je helemaal geen gebruik meer maken van de website. Ze duwen het dus gewoon door je strot heen.
Dit is om heel veel diverse redenen gewoon fout. 2FA zou immers opt-in moeten zijn, en een mobiel telefoonnummer is privé!
Verwijder hier je account: https://privacy.adevinta.com/marktplaats.nl
Inderdaad. Waarom zou je anders er zo een probleem van maken om je telefoonnummer te gebruiken?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:12 schreef SpecialK het volgende:
Shit man... wordt zo wel heel moeilijk om gestolen waar aan te bieden voor de TS.
Wappiequote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:44 schreef MisterFox het volgende:
Ik had een account op Marktplaats.nl die inmiddels al meer dan 16 jaar mee gaat.
Toen ik zojuist probeerde in te loggen werd ik gedwongen om een mobiel telefoonnummer op te geven. Je zal wel moeten, want anders kun je helemaal geen gebruik meer maken van de website. Ze duwen het dus gewoon door je strot heen.
Dit is om heel veel diverse redenen gewoon fout. 2FA zou immers opt-in moeten zijn, en een mobiel telefoonnummer is privé!
Verwijder hier je account: https://privacy.adevinta.com/marktplaats.nl
ebayquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:20 schreef MisterFox het volgende:
Mensen, er moet toch wel een goed alternatief zijn voor Marktplaats?
Of om dingen te verkopen vanuit een uitkering.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 15:12 schreef SpecialK het volgende:
Shit man... wordt zo wel heel moeilijk om gestolen waar aan te bieden voor de TS.
Achter het centraal station.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:20 schreef MisterFox het volgende:
Mensen, er moet toch wel een goed alternatief zijn voor Marktplaats?
Are you a winner?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:39 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik heb nog een dvd spelertje te koop mocht iemand interesse hebben....
Dat inderdaad. Vroeger stond vrijwel iedereen in het telefoonboek.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:23 schreef knoopie het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom zou je anders er zo een probleem van maken om je telefoonnummer te gebruiken?
Je bedoeld mijn smartphone die draait op GrapheneOS?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Vroeger stond vrijwel iedereen in het telefoonboek.
En nu wordt er vastgeklamd aan een wegwerp telefoonnummer, terwijl het toestel waarmee dat nummer gebruikt wordt alles over je opslaat op centrale servers.
Als die schijnveiligheid helpt voor jou ..quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:18 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Je bedoeld mijn smartphone die draait op GrapheneOS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |