Oh dat wist ik niet. Maar in 2017 hebben ze hun vrije kaart echt 'misbruikt' met dat zoutloos nummer van hun vader. Maar wie weet hebben ze hem wel helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bonje
https://www.shownieuws.nl(...)n-og3ne-en-hun-vader
Wat ik van dit nieuwe nummer hoor is al 10x beter. Hun truttige imago blijft wel een probleem, het lukt ze maar niet om ook maar enigszins cool over te komen. Terwijl het volgens mij best leuke vrouwen zijn. Ze zien er altijd uit alsof ze worden gestyled door Truus Damesmode in de Hoofdstraat.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee het was inderdaad een zwak nummer, al moet ik ze nageven dat ze er in ieder geval nog een opbouw en climax in hadden zitten. Maar dat dat lied gewoon 5e werd bij de jury's was echt teveel eer.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat ik van dit nieuwe nummer hoor is al 10x beter. Hun truttige imago blijft wel een probleem, het lukt ze maar niet om ook maar enigszins cool over te komen. Terwijl het volgens mij best leuke vrouwen zijn. Ze zien er altijd uit alsof ze worden gestyled door Truus Damesmode in de Hoofdstraat.
Zie ook post 66 en verder in dit topic dear.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik las net dit trouwens, maar er is dus ook een nieuwe HoD:
https://eurovoix.com/2024(...)-head-of-delegation/
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:24 schreef Fred_B het volgende:
Morgen in de Ding-a-Dong Podcast een interview met Taco. Hier zijn de hoofdpunten te vinden:
https://www.songfestivalp(...)urovision-2025-d2jsk
[..]
Taco is een lieve man.Ik denk dat je morgen even de podcast moet luisteren voor het hele gesprekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ohquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie ook post 66 en verder in dit topic dear.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik denk dat je morgen even de podcast moet luisteren voor het hele gesprek
RTL Boulevard had Floor gisteren nog gebeld met nog 20 andere artiesten ofzo, die wouden allemaal niet in 2025, alleen Marco Schuitmaker wel eventueel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:08 schreef LaCatastrophe het volgende:
Floor Jansen zei in 2022 toch nog dat ze een eventuele deelname ooit niet volledig uit zou sluiten.
Maar goed, wishfull thinking.
Marco Schuitmakerquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:11 schreef Momo het volgende:
[..]
RTL Boulevard had Floor gisteren nog gebeld met nog 20 andere artiesten ofzo, die wouden allemaal niet in 2025, alleen Marco Schuitmaker wel eventueel.
Prima interview, gewoon een rustig gesprek en goede inhoudelijke vragen. Daar zouden diverse andere media nog iets van kunnen leren @CrazyDutchPunkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Directeur AVROTROS over toch naar het Eurovisie Songfestival gaan, nieuwe regels en de onderhande...
Hier is ie
Ik hoop dat iedereen Aran links laat liggen. Die man verdient het om gecanceld te worden. Ik ben voor een algemeen Aranverbod.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:53 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat veel mensen aan Aran gaan toegeven dat ze willen of iets hebben ingezonden inderdaad. Dat wil je lekker tussen jou en de commissie houden voorlopig.
Er waren nog geen contracten getekend, het was nog niet helemaal zeker dat Joost zou gaan én nog niet helemaal zeker (moeten we dan maar geloven) dat NL überhaupt zou meedoen. Ik vind 'just in case' artiesten benaderen echt helemaal niet gek. Zelfs niet als we uiteindelijk niet hadden meegedaan, dan schuift het door naar een jaar later. Het had ook kunnen zijn dat Joost zich zou bedenken, wat dus ook gebeurd is. Zeker in een land als dit waar de inzendingen waarschijnlijk lang niet allemaal van hoog niveau zijn is het sowieso altijd goed met artiesten te blijven praten over eventuele deelname en goede liedjes die ze evt kunnen bewaren dan tot na 1 sept. of voor als Joost dus toch niet mee zou doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Maar zo’n interview met Cornald ook hè, wat was het, vorige maand? Met z’n ‘we zijn druk in gesprek met verschillende artiesten just in case’.
Terwijl hij wist dat ze Joost gingen sturen en al zouden gaan. (Tot van de week dan).
Ja, naar alle waarschijnlijkheid hebben we dus een kleine vier maanden naar een toneelstuk gekeken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Maar zo’n interview met Cornald ook hè, wat was het, vorige maand? Met z’n ‘we zijn druk in gesprek met verschillende artiesten just in case’.
Terwijl hij wist dat ze Joost gingen sturen en al zouden gaan. (Tot van de week dan).
Kan toch nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:52 schreef Fred_B het volgende:
Aan de andere kant doet Taco alsof er nog tot zeer recent driftig is onderhandeld met de EBU over allerlei randvoorwaarden (en tussen neus en lippen door geeft hij aan dat enkele andere klagende landen nog niet tevreden of überhaupt benaderd zijn) en dat er nu voldoende is binnengehaald om weer mee te doen.
Ik denk dat de 'just in case' inderdaad niet héél veel meer te maken had met wel of niet meedoen maar wel met of Joost nog af zou haken en of de EBU wellicht nog met een bommetje zou komen waardoor er alsnog weer wel of geen deelname kwam. Dat er nog wat onzekerheden bleven geloof ik wel. Maar dat ze héél erg neigden naar TUURLIJK DOEN WE MEE GEKKIES geloof ik idd ook wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, naar alle waarschijnlijkheid hebben we dus een kleine vier maanden naar een toneelstuk gekeken.
Sommige landen dus nog nul respons van de EBU. Maar wel allemaal weer meedoen, wedden?quote:
Waarschijnlijk al aangegeven dat ze meedoen, reageren is dan geen prioriteit meer voor de EBU blijkbaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Sommige landen dus nog nul respons van de EBU. Maar wel allemaal weer meedoen, wedden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |