Ik ga dan met de trein.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Naturalis met de auto is trouwens vaak een ramp, zou voor een P+R kijken oid
heb t tegen luctor, jij hebt uberhaupt geen concrete plannen om te gaan tochquote:
Jawel?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb t tegen luctor, jij heb uberhaupt geen concrete plannen om te gaan toch
dus geen concrete plannenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel?Nog niet geboekt nee maar moet ik wel snel doen want wil al tijden heen.
Ik ga kijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Naturalis met de auto is trouwens vaak een ramp, zou voor een P+R kijken oid. Of als back up hebben![]()
Nou. Ik ben van plan dinsdag te gaan.quote:
Zo snel ga ik nog niet nee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou. Ik ben van plan dinsdag te gaan.
Naturalis heeft tijdsloten tegenwoordig?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Naturalis en vooral Corpus moet ik een tijdslot hebben. Ik wilde ze beide combineren op 1 dag, maar ja, ik weet niet hoe lang ik door breng bij de ene en dus hoe laat ik bij de andere ga zijn.
quote:Huge LEGO Harry Potter Hogwarts with 250,000 Pieces
Created by Peter Tu¸inský
altijd al in vakantiesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naturalis heeft tijdsloten tegenwoordig?
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wel fucking vet maar alle jezus wat een werk.
Amateurencijfers zijn dat.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:36 schreef Ama het volgende:
Durf nu nooit meer te zeggen dat een set met 3000 stukjes veel is.
Echt he.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Amateurencijfers zijn dat.
Ik ben er drie jaar geleden geweest, vond het ontzettend mooi.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daarom ook maar eens daar kijken. Nog nooit geweest.
prima plek toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Als ik weer naar Leiden ga, ga ik denk ik wel met de autoHeb hem weleens bij de Morspoort ofzo neergezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |