Hmm, da's een goeie, die zal ik eens testen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:23 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kun je spullen niet gewoon in de lava dumpen toevallig? Ik ben nog niet op Vulcanus dus geen idee
Voor mij is de uitdaging ook om SA uit te spelen zonder mods, maar treinen zijn inderdaad wel het grote vraagstuk. Al kan je wel echt een HOOP met die parameterized blueprints en interupts nuquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik had meestal de LTN mod in combinatie met city blocks. Nu eens kijken hoever ik kom met interrupts. Het is nog wel even puzzelen. Met LTN was het vooral station gebasseerd, nu moeten de treinen het denk werk doen. Maar het is wel leuk puzzelwerk
Oh dat zou verklaren waarom ik geen olie kan vinden zowat.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:05 schreef TigerXtrm het volgende:
De nieuwe map gen heeft me echt genaaidIk kan werkelijk nergens uranium vinden, waarschijnlijk omdat de paar patches die mijn map zou moeten hebben bedekt zijn met water
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |