Oh dat komt nog welquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:22 schreef Treinhoer het volgende:
Ik had bewust niets mee gelezen over Space Ae, wil er helemaal bleu in gaan. Heb net blue science opgezet en vooralsnog wat kleine veranderingen in de gameplay, nog niet echt grote overhauls. Ergens jammer, aan de andere kant alleen maar leuk om verderop in het spel de echte veranderingen te zien
Ja ondanks dat satisfactory toffe gameplay heeft vind ik toch dat het Factory genre zich niet echt leent voor first person perspective. Dyson heeft een mooi compromis wat dat betreft.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ziet er erg spectaculair uit. Ik vind Satisfactory erg leuk, maar als het 3d moet, worden mijn fabrieken toch al gauw rommelig en slecht te navigeren, daarom heb ik die uiteindelijk opzij geschoven. Factorio is dan toch wel fijner.
Kun je spullen niet gewoon in de lava dumpen toevallig? Ik ben nog niet op Vulcanus dus geen ideequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:11 schreef Monolith het volgende:
Ben zelf net begonnen met wat uit de grond stampen op Vulcanus. Mooi spul die foundries.
Alleen nog even kijken hoe ik al dat overtollige steen makkelijk kan dumpen.
En helaas weer wat drukker, dus ook even weer wat tijd zien te maken om een beetje progressie te boeken.
Hmm, da's een goeie, die zal ik eens testen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:23 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kun je spullen niet gewoon in de lava dumpen toevallig? Ik ben nog niet op Vulcanus dus geen idee
Voor mij is de uitdaging ook om SA uit te spelen zonder mods, maar treinen zijn inderdaad wel het grote vraagstuk. Al kan je wel echt een HOOP met die parameterized blueprints en interupts nuquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik had meestal de LTN mod in combinatie met city blocks. Nu eens kijken hoever ik kom met interrupts. Het is nog wel even puzzelen. Met LTN was het vooral station gebasseerd, nu moeten de treinen het denk werk doen. Maar het is wel leuk puzzelwerk
Oh dat zou verklaren waarom ik geen olie kan vinden zowat.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:05 schreef TigerXtrm het volgende:
De nieuwe map gen heeft me echt genaaidIk kan werkelijk nergens uranium vinden, waarschijnlijk omdat de paar patches die mijn map zou moeten hebben bedekt zijn met water
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |