abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 18:41:19 #26
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215373231
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 18:22 schreef Treinhoer het volgende:
Ik had bewust niets mee gelezen over Space Ae, wil er helemaal bleu in gaan. Heb net blue science opgezet en vooralsnog wat kleine veranderingen in de gameplay, nog niet echt grote overhauls. Ergens jammer, aan de andere kant alleen maar leuk om verderop in het spel de echte veranderingen te zien :D
Oh dat komt nog wel :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215373889
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 18:00 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ziet er erg spectaculair uit. Ik vind Satisfactory erg leuk, maar als het 3d moet, worden mijn fabrieken toch al gauw rommelig en slecht te navigeren, daarom heb ik die uiteindelijk opzij geschoven. Factorio is dan toch wel fijner.
Ja ondanks dat satisfactory toffe gameplay heeft vind ik toch dat het Factory genre zich niet echt leent voor first person perspective. Dyson heeft een mooi compromis wat dat betreft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 20:15:26 #28
459912 FlippingCoin
pi_215374549
Mooie toevoeging die interrupts van treinen :7

Ook in het begin als je nog geen fuel stations hebt kan je gewoon instellen dat als die niet genoeg fuel heeft die bij een basis blijft staan, kan je zelf even handmatig coal erin dumpen ipv een heel stuk lopen tot waar die toevallig gestrand is zoals eerst. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_215408127
Ben zelf net begonnen met wat uit de grond stampen op Vulcanus. Mooi spul die foundries. :P
Alleen nog even kijken hoe ik al dat overtollige steen makkelijk kan dumpen.
En helaas weer wat drukker, dus ook even weer wat tijd zien te maken om een beetje progressie te boeken.
pi_215408238
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 10:11 schreef Monolith het volgende:
Ben zelf net begonnen met wat uit de grond stampen op Vulcanus. Mooi spul die foundries. :P
Alleen nog even kijken hoe ik al dat overtollige steen makkelijk kan dumpen.
En helaas weer wat drukker, dus ook even weer wat tijd zien te maken om een beetje progressie te boeken.
Kun je spullen niet gewoon in de lava dumpen toevallig? Ik ben nog niet op Vulcanus dus geen idee :P
No amount of money ever bought a second of time.
pi_215408282
Ik had meestal de LTN mod in combinatie met city blocks. Nu eens kijken hoever ik kom met interrupts. Het is nog wel even puzzelen. Met LTN was het vooral station gebasseerd, nu moeten de treinen het denk werk doen. Maar het is wel leuk puzzelwerk ^O^
pi_215408523
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 10:23 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Kun je spullen niet gewoon in de lava dumpen toevallig? Ik ben nog niet op Vulcanus dus geen idee :P
Hmm, da's een goeie, die zal ik eens testen.
pi_215409220
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 10:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik had meestal de LTN mod in combinatie met city blocks. Nu eens kijken hoever ik kom met interrupts. Het is nog wel even puzzelen. Met LTN was het vooral station gebasseerd, nu moeten de treinen het denk werk doen. Maar het is wel leuk puzzelwerk ^O^
Voor mij is de uitdaging ook om SA uit te spelen zonder mods, maar treinen zijn inderdaad wel het grote vraagstuk. Al kan je wel echt een HOOP met die parameterized blueprints en interupts nu :o
pi_215421229
De nieuwe map gen heeft me echt genaaid :') Ik kan werkelijk nergens uranium vinden, waarschijnlijk omdat de paar patches die mijn map zou moeten hebben bedekt zijn met water _O-
  woensdag 30 oktober 2024 @ 19:18:37 #35
459912 FlippingCoin
pi_215421382
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:05 schreef TigerXtrm het volgende:
De nieuwe map gen heeft me echt genaaid :') Ik kan werkelijk nergens uranium vinden, waarschijnlijk omdat de paar patches die mijn map zou moeten hebben bedekt zijn met water _O-
Oh dat zou verklaren waarom ik geen olie kan vinden zowat. :')
pi_215428744
Ik dacht eindelijk 'ik vlieg wel ff naar Vulcanus.' Weet ik veel dat 4 turrets voor op het schip niet genoeg is en dat ik vol een asteroid belt in vlieg _O-

Ik leef nog teveel met de Space Exploration mindset. Blijkbaar moet ik ff anders denken voor Space Age :D
pi_216328234
Hebben jullie ook een bloedhekel aan Gleeba? :D
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_216328747
Ik ben toe aan Aquilo. Ik probeer Gleba een beetje te negeren. Ik dump alle science daar met een rondvliegend scheepje en dan loopt het meestal wel. Alleen af en toe even spoiled science opruimen.

Alleen mijn puber was van de ontdekkingstochten en is met andere dingen bezig (toetsweek). Dus nu is het de vraag of ik zelf naar Aquilo durf, of dat ik hem moet omkopen met chocoladekoekjes, of toch even een weekje afwacht :P

Het scheelt waarschijnlijk dat we peaceful spelen O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')