En in ketchup zit ook vitamine Cquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Wist je dat een aardappel ook een prima bron is van vitamine C? Een portie gekookte aardappelen van 200 gram geeft je zo'n 18 mg vitamine C; ongeveer een kwart van wat je op een dag nodig hebt. Vul dat aan met wat andere groenten en fruit en je haalt de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid gemakkelijk.
Vitamine Bquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Break the Weak ! < Bokbiertje nemend voor het eten
Whùùùt ... < Kijkt naar de Pennequote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap ook die weerzin tegen aardappels niet bij een groot deel van de 40- generatie
Veel gezonder dan die pastazooi
Oeh lekker! Proost!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Break the Weak ! < Bokbiertje nemend voor het eten
Oepsquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whùùùt ... < Kijkt naar de Penne
Sorryquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb ik mijne verwijderd want 2 x is overkill
Wij zijn toch van de patatgeneratie?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap ook die weerzin tegen aardappels niet bij een groot deel van de 40- generatie
Veel gezonder dan die pastazooi
Gen Pquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij zijn toch van de patatgeneratie?
Ik ben van daarvoorquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij zijn toch van de patatgeneratie?
Het is dat je er een shitload aan groenten doorheen gooitquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whùùùt ... < Kijkt naar de Penne
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
Eet ik misschien liever dan een patatje/frietje
Bruinebonen vind ik dan niet echt lekkerquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik lust ze ook allemaal
De hutspot, andijviestamp, boerenkool, steeltjes, ...wat nog meer? Kom maar door
Zuurkoolquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik lust ze ook allemaal
De hutspot, andijviestamp, boerenkool, steeltjes, ...wat nog meer? Kom maar door
Met een klodder mayo?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
Deze millenial hier is meer van de friet
Lekkerquote:
Ah nee dat vind ik dan weer niet zo..quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LekkerVooral die mayo die nog wat zurig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |