Zolang het (overwegend) droog blijft moeten we denk ik zeer tevreden zijn met het verloop van deze herfst. Volgend weekend lijkt een daling richting 12-13 graden wel in de kaarten te zitten, alsnog prima voor november.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
Dit weer en bijbehorende temperaturen mogen nog best een paar weken blijven
Ik zie hier in het Oosten veelal 14/15 graden staan. Alsnog prima voor begin november.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zolang het (overwegend) droog blijft moeten we denk ik zeer tevreden zijn met het verloop van deze herfst. Volgend weekend lijkt een daling richting 12-13 graden wel in de kaarten te zitten, alsnog prima voor november.
Voordeel van mei is wel langer daglicht en meer zonkracht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:17 schreef Scjvb het volgende:
Laatste is een feit!
Naweeën van de zomer, en nog geen serieuze afkoeling! Mei lijdt vaak nog onder naweeën van de winter, wanneer 'alles' nog op gang moet komen.
Terrasjes pakken morgen in Haarlem, nu het allemaal nog kan.
Goed punt! Wanneer alles meezit is dat zeker een voordeel. Denk bv aan 2018.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voordeel van mei is wel langer daglicht en meer zonkracht.
* Nattekat denkt terug aan dit jaar en schudt zijn hoofdquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voordeel van mei is wel langer daglicht en meer zonkracht.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:17 schreef Scjvb het volgende:
Laatste is een feit!
Naweeën van de zomer, en nog geen serieuze afkoeling! Mei lijdt vaak nog onder naweeën van de winter, wanneer 'alles' nog op gang moet komen.
Terrasjes pakken morgen in Haarlem, nu het allemaal nog kan.
quote:nu het allemaal nog kan
De endgame van klimaatverandering is vooral dat het hier alleen maar schijtweer wordt met hoge pieken en diepe dalen, maar vooral veel terreurbuien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]ik weet niet maat. Maar als je de green deal van Juffrouw Jetten hebt gelezen pakken we terrasjes tot richting december.
Vooralsnog smeren we zonnebrandcreme op zaterdag 26 oktober.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De endgame van klimaatverandering is vooral dat het hier alleen maar schijtweer wordt met hoge pieken en diepe dalen, maar vooral veel terreurbuien.
tegen wat smeer je precies?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vooralsnog smeren we zonnebrandcreme op zaterdag 26 oktober.
Eventueel ook daarnaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]ik weet niet maat. Maar als je de green deal van Juffrouw Jetten hebt gelezen pakken we terrasjes tot richting december.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |