In het moeras was het de hele dag zonnig met een blauwe lucht, maar nu komen er net wat wolkjes voor. Ook geen mist gehad hier.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:45 schreef BlackLining het volgende:
In midden Brabant zie je ook geen hand voor ogen
Zo eens kijken hoe het in het moeras is
Je mist het niet?quote:
Oh ga je naar Tilburg, doe ze de groeten daar.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:45 schreef BlackLining het volgende:
In midden Brabant zie je ook geen hand voor ogen
Zo eens kijken hoe het in het moeras is
Straks wel ja, zal ik doen!quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Je mist het niet?
[..]
Oh ga je naar Tilburg, doe ze de groeten daar.
Lekker hequote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:54 schreef THEFXR het volgende:
volle zon in de woonkamer, dus deuren en ramen open
Nazomer hierquote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:03 schreef INViCTuS het volgende:
Hier een typische "Nederlands herfst halfjaar" dagje. Intens grijze treurnis ohne ende
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 15:03 schreef INViCTuS het volgende:
Hier een typische "Nederlands herfst halfjaar" dagje. Intens grijze treurnis ohne ende
Feitelijk is het geen zeuren. Het Nederlandse herfst halfjaar is echt voor 80% kansloos en lelijk grijze treurnis. Het is natuurlijk zoals het is. Inherent aan ons klimaat. Al begint dat meestal pas met ingaan wintertijdquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je krijgt waar je om zeurt blijkbaar
De warme dagen zijn voorbij jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 17:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Feitelijk is het geen zeuren. Het Nederlandse herfst halfjaar is echt voor 80% kansloos en lelijk grijze treurnis. Het is natuurlijk zoals het is. Inherent aan ons klimaat. Al begint dat meestal pas met ingaan wintertijd
Die verwacht ik eind oktober/begin november ook niet meer. Op zich ook niet logisch als dat wel zo gebeurenquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:39 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Duivelse mist in Deelen.
In november komt het zelden voor. In de Bilt is het in november zelfs nog nooit voorgekomen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die verwacht ik eind oktober/begin november ook niet meer. Op zich ook niet logisch als dat wel zo gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |