SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Dat kan wel zijn maar ik werk om te leven en niet andersom.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hmm I dunno. 10:00 is wel echt laat hoor.
Er vanuit gaande dat de gemiddelde werknemer rond 08:30 a uiterlijk 09:00 aan het werk gaat. Dan zit je dus een uur tot anderhalf uur minimaal in het donker te werken elke ochtend.
Ik heb persoonlijk véél meer moeite om wakker te worden en uberhaupt productief te zijn als het nog pikkedonker is buiten. Dan roept alles in mijn lichaam van, wat de fuck doe je man, je hoort nog te slapen.
Gebroken nacht van? Mensen met kleine kinderen hebben altijd een gebroken nachtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke voordelen dan? Half Nederland heeft twee keer per jaar een gebroken nacht, komt de productiviteit toch niet ten goede.
Dat is dan in elk geval nog een eigen keuze en bovendien een tijdelijk verschijnsel.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gebroken nacht van? Mensen met kleine kinderen hebben altijd een gebroken nacht![]()
Van een uur tijd verzetten krijg je geen gebroken nacht. Dat zit tussen de oren. Dan moet je de tijd zelf in de middag al verzetten, dan heb je er in de nacht geen last van.
Bron?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:17 schreef Elan het volgende:
k meen dat het e.e.a. ook wel eens doorgerekend is. Kost miljarden.
Ik werk ook om te leven, maar daarom is het wel handig als het buiten licht is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn maar ik werk om te leven en niet andersom.
Derhalve heb ik veel liever daglicht in het dagdeel wat ik gewoon zelf kan invullen dan wanneer ik aan het werk ben.
Onzin, onze hond is wel degelijk van slag door het verzetten van de klok. Meestal maar een dag of twee, maar je merkt wel degelijk iets aan hem.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:23 schreef INViCTuS het volgende:
Sowieso heeft het geen fuck met dieren te maken. Voor dieren komt de zon op en gaat onder. Echt geen donder met de tijd te maken. Zo sneu als je dat benoemd. Als ik hier een hert verplaats naar Lapland, dan raakt ie misschien in de war omdat het dan alleen maar donker is, hartje winter.
Ik vind dat wel prettig ja. Net zoals ik het echt heerlijk vind als ik 's ochtends naar het station fiets en het nog helemaal donker is. Vogels die zo langzamerhand op beginnen te starten, dat soort dingen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meer het blij zijn dat je nu in het donker thuis komt.
Hij leest dan de krant om 8:00 s'ochtends al in plaats van 09:00?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onzin, onze hond is wel degelijk van slag door het verzetten van de klok. Meestal maar een dag of twee, maar je merkt wel degelijk iets aan hem.
Onder andere.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hij leest dan de krant om 8:00 s'ochtends al in plaats van 09:00?
Oh bij jou dus. Hier in Bussum nog steeds grijze bende.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:16 schreef cherrycoke het volgende:
hier is de mist helemaal weg, lekker dat zonnetje
Waarquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:32 schreef THEFXR het volgende:
hier al heel de ochtend zon, echt heerlijk weer.
Wef complotquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:24 schreef Elan het volgende:
Buienradar heeft dus ook een zonradar. Na 18:30 geen zon meer verwacht.
https://www.buienradar.nl/nederland/zon-en-wolken/zonradar/3uurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |