abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215350508
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Niet incest, maar inteelt tussen neef en nicht om het geld binnen de familie te houden is het idee, maar het aantal kinderen met het downsyndroom hierdoor valt relatief mee.
Het is niet zo zwart wit, er zit meer tussen downsyndroom of 'niks aan de hand'. Het motief van de culturele norm lijkt me verder niet relevant voor de bepaling of het invloed heeft op genen en gedrag.

[ Bericht 8% gewijzigd door Akathisia op 23-10-2024 14:11:13 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 23 oktober 2024 @ 14:05:58 #152
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215350511
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:04 schreef Solispolar het volgende:

[..]
'kansen willen geven'. Tot wat precies? De massa-immigratie heeft in ontzettend veel landen al zijn kans gehad en is letterlijk overal gefaald. Allerlei ellende van intimidatie, verkrachtingen, moord- en doodslag en allerlei andere ellende maar hé; hier in Nederland gaat het vast goed. In landen als Zweden en Duitsland luidden ze de noodklok en durft de politie praktisch niet meer in bepaalde stadsdelen te komen, laten we het hier ook echt zo ver komen?

De oplossing is niet verspreiding; de oplossing is vermindering. De kraan met asielzoekers moet gewoon dicht. Ik las laatst dat er wekelijks nog 1000 mensen bijkomen in Nederland, dat kan toch niet? 52.000 mensen per jaar is echt compleet ridicuul.. geleidelijk aan zien we ons land verpauperen en staat links lijdzaam toe te kijken onder het mom van culturele verrijking. Tot het moment dat de culturele verrijking ervoor zorgt dat hun eigen kinderen 's avonds niet meer veilig over straat kunnen, dan is het snel gedaan met het linkse gedachtegoed denk ik.

Misschien kun je mij overtuigen door 1 voorbeeld te geven van een land waar massa-immigratie op grote schaal (met hele diverse culturen) goed is verlopen? Naar mijn weten is het 1 doffe ellende geweest wereldwijd namelijk..
Beetje hyperbolisch wel om te spreken van dagelijkse verkrachtingen en moord door immigranten
pi_215350514
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:04 schreef Origami94 het volgende:

[..]
:')

"Nog nooit gestolen" en "elke blanke werkte"

In de jaren 90 had je de hitserie "probleemwijken" al
Dan noem je ook een deel van die populatie.. uitzonderingen heb je altijd en overal.

Maar jij gaat hier dus met droge ogen ontkennen dat immigratie overlast en problemen met zich meebrengt of?.. De cijfers zijn beschikbaar en liegen er niet om toch?
  woensdag 23 oktober 2024 @ 14:08:35 #154
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215350533
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:06 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dan noem je ook een deel van die populatie.. uitzonderingen heb je altijd en overal.

Maar jij gaat hier dus met droge ogen ontkennen dat immigratie overlast en problemen met zich meebrengt of?.. De cijfers zijn beschikbaar en liegen er niet om toch?
Lekker passief-agressief
  woensdag 23 oktober 2024 @ 14:10:40 #155
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215350551
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 13:55 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Bedoel je dat asielzoekers geen kans krijgen, jarenlang moeten wachten op een status van de IND, AZC's die er niet zijn door weigergemeenten, huizen die er niet zijn door de Stef Blok huizenmarkt en dus niet mogen integreren, werken, studeren of de Nederlandse taal leren.

Want dat is de realiteit.

En nee je kan beter een cohesie creeren dan alle ggz ex patienten, statushouders en ex daklozen in een achterstandswijk dumpen. Zoals nu in Overvecht gebeurt.
Ik denk niet dat jij in staat bent te begrijpen wat ik bedoel, dus daar wil ik eigenlijk geen moeite voor doen als je het niet erg vindt
Laffe huichelaar
  woensdag 23 oktober 2024 @ 14:14:13 #156
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215350570
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik denk niet dat jij in staat bent te begrijpen wat ik bedoel, dus daar wil ik eigenlijk geen moeite voor doen als je het niet erg vindt
Leg maar uit dan.

Want het is een feit dat als je uit Oekraine komt als oorlogsvluchteling je meer kansen krijgt dan uit Syrie.

Dat bewijzen machtige politici als Wilders bijna dagelijks. Het gaat allang niet meer om integratie. En daar ging het eigenlijk nooit echt over.
pi_215350622
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:14 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Leg maar uit dan.

Want het is een feit dat als je uit Oekraine komt als oorlogsvluchteling je meer kansen krijgt dan uit Syrie.

Dat bewijzen machtige politici als Wilders bijna dagelijks. Het gaat allang niet meer om integratie. En daar ging het eigenlijk nooit echt over.
Wij hebben hier 8/9 jaar geleden een rits Syriërs gekregen in het dorp, buiten het AZC hebben we ook sinds 2 jaar Oekraïners gekregen.

Syriers, spreken na 8/9 jaar nog geen woord Nederlands/Engels, ze werken allemaal niet. Correctie, er zijn enkelen die ze naar een sociale werkplaats hebben getrapt, mijn vader begeleid zo'n mensen, de "asielzoekers" weigeren gewoon om te werken, ze melden zich constant ziek, dan zijn ze weer moe, dan weer dit. Je hebt er niks aan, ze willen niet werken. Zo heeft mijn vader asielzoekers in dienst die zich al vanaf dag één hebben ziek gemeld. Mijn buren, ook Syriërs, hetzelfde, niet werken en niet de taal spreken, wel netto ontvanger in dit land. Want waarom werken? Dak boven het hoofd, uitkering, maag gevuld en naar de moskee gaan is gratis, dus ze hebben alles wat ze nodig hebben terwijl ze ook alleen maar bij elkaar hangen.

Dan komen de Oekraïners, die zijn hier aan het vakkenvullen in de supermarkten, lopen inmiddels ook bij mijn vader en bij mijn moeder op het werk rond, draaien mee, proberen de taal te leren en hebben normen en waarden die aansluiten bij ons. Hebben ook mooie verhalen over het leven in een AZC, waar enkelen jaren gezeten hebben, vooral veel overlast door Afrikaanse en Midden-Oosterse types. Wat ik trouwens raar vind, jaren in een AZC, ik woon naast een AZC, een tijdelijk AZC wat er nu al twee jaar staat en wat ze nu volledig zijn op aan het knappen om meer mensen op te vangen. Het is een doorvoerportaal, elke 2 weken een nieuwe bulk van mannen, alleen maar mannen uit Afrikaanse en Midden-Oosterse landen, dus zo lang zitten die niet in het AZC want elk flat, elke sociale woning in dit dorp gaat inmiddels naar zo'n gelukszoeker, maar ja ongekozen PVDA burgemeester.

Maar de oorzaak is natuurlijk weer "zij krijgen meer kansen", ga toch weg man. Wederom samen te vatten in theoretische verzonnen onzin vs. de echte wereld en de realiteit.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215350657
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:04 schreef Origami94 het volgende:

[..]
:')

"Nog nooit gestolen" en "elke blanke werkte"

In de jaren 90 had je de hitserie "probleemwijken" al
Ah, ik heb de uitzending van probleemwijken gemist waarin ze de jongeren filmden die ongelovigen vertelden dat ze varkens waren, dat ze geslacht zouden worden, dat hun moeders verkracht zouden worden, dat zij hier de boel gaan overnemen terwijl ze met messen zwaaien of mensen in elkaar trappen omdat ze niet bij hun ideologisch groepje hoorde. Welke aflevering is dat?

Appels met peren vergelijken, probleemjongeren vs ideologisch met haat geïnspireerde jongeren die zich afzetten tegen alles waar wij voor staan. Er zit een zeer groot verschil in de oorzaak en de uiting van het gedrag, maar we weten dat enkelen die graag over één kam scheren zodat ze kunnen blijven wegkijken.

Als dat tuig zich eens zo gedroeg als die probleemjongeren uit probleemwijken dan was de ellende nog niet zo groot, er zit een hele laag radicale ideologie overheen, want die probleemjongeren wilden geen bevolking onderwerpen of uitroeien omdat hun god of imam dat roept.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215350670
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:25 schreef Tekaschi het volgende:
Syriers, spreken na 8/9 jaar nog geen woord Nederlands/Engels, ze werken allemaal niet.
Ik heb andere ervaringen met mensen uit Syrië. Mensen die binnen 1-2 jaar de taal machtig waren en zich beetje bij beetje opwerkten binnen internationale bedrijven. En nu?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 23 oktober 2024 @ 14:34:07 #160
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215350676
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:25 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Wij hebben hier 8/9 jaar geleden een rits Syriërs gekregen in het dorp, buiten het AZC hebben we ook sinds 2 jaar Oekraïners gekregen.

Syriers, spreken na 8/9 jaar nog geen woord Nederlands/Engels, ze werken allemaal niet. Correctie, er zijn enkelen die ze naar een sociale werkplaats hebben getrapt, mijn vader begeleid zo'n mensen, de "asielzoekers" weigeren gewoon om te werken, ze melden zich constant ziek, dan zijn ze weer moe, dan weer dit. Je hebt er niks aan, ze willen niet werken. Zo heeft mijn vader asielzoekers in dienst die zich al vanaf dag één hebben ziek gemeld. Mijn buren, ook Syriërs, hetzelfde, niet werken en niet de taal spreken, wel netto ontvanger in dit land. Want waarom werken? Dak boven het hoofd, uitkering, maag gevuld en naar de moskee gaan is gratis, dus ze hebben alles wat ze nodig hebben terwijl ze ook alleen maar bij elkaar hangen.

Dan komen de Oekraïners, die zijn hier aan het vakkenvullen in de supermarkten, lopen inmiddels ook bij mijn vader en bij mijn moeder op het werk rond, draaien mee, proberen de taal te leren en hebben normen en waarden die aansluiten bij ons. Hebben ook mooie verhalen over het leven in een AZC, waar enkelen jaren gezeten hebben, vooral veel overlast door Afrikaanse en Midden-Oosterse types. Wat ik trouwens raar vind, jaren in een AZC, ik woon naast een AZC, een tijdelijk AZC wat er nu al twee jaar staat en wat ze nu volledig zijn op aan het knappen om meer mensen op te vangen. Het is een doorvoerportaal, elke 2 weken een nieuwe bulk van mannen, alleen maar mannen uit Afrikaanse en Midden-Oosterse landen, dus zo lang zitten die niet in het AZC want elk flat, elke sociale woning in dit dorp gaat inmiddels naar zo'n gelukszoeker, maar ja ongekozen PVDA burgemeester.

Maar de oorzaak is natuurlijk weer "zij krijgen meer kansen", ga toch weg man. Wederom samen te vatten in theoretische verzonnen onzin vs. de echte wereld en de realiteit.
Volgens mij verzin je dit soort verhalen. Oekrainers komen niet in een AZC met Syriers. Oekrainers hebben een aparte status en verblijven in aparte AZC's

Je schreef ook een heel verhaal over dat ik de hoofddoek heilig zou verdedigen

Maar goed Oekrainers mogen meteen werken en studeren door hun aparte status. Syriers moeten jaren wachten door de achterstanden bij de IND
pi_215350682
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:08 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Lekker passief-agressief
Inderdaad, lekker passief blijven wegkijken en laat het allemaal maar gebeuren. Komt het allemaal wel goed in Nederland. Kijk alleen even naar Rotterdam als prachtig voorbeeld hoe jij wilt dat het gaat worden in Nederland.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 14:38:04 #162
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215350694
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:14 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Leg maar uit dan.

Nou ja ik zeg dus dat het heel raar is dat mensen asielzoekers niet gespreid over het land willen en die mensen zo min mogelijk voorzieningen wil geven aan de andere kant de mensen die dat wél willen de schuld geven dat dit soort kansarme wijken, volgepropt met mensen met een migratie achtergrond die geen opleiding en geen geld hebben uit de hand lopen.

Met andere woorden, ik ben het met je eens dat de integratie beter moet en je die mensen niet zomaar weg kan proppen en hopen dat ze zelf hun weg vinden. Maar je bent veel te veel bezig met je eigen gelijk om dat te beseffen
Laffe huichelaar
pi_215350695
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:32 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ik heb andere ervaringen met mensen uit Syrië. Mensen die binnen 1-2 jaar de taal machtig waren en zich beetje bij beetje opwerkten binnen internationale bedrijven. En nu?
Dat is mooi, zijn ze er? Jazeker zijn ze er, wat een prachtige mensen, die moeten we ook gewoon Nederlanders gaan noemen, vindt jezelf ook niet? Zich aanpassen en je steentje bijdragen in deze samenleving mag ook beloond worden.

Maar nu we dit hebben vastgesteld, wat doen we met al die mensen die zich niet aanpassen? Waarom is al jaren het laatste argument wat bepaalde mensen aan kunnen leveren "ja maar er zijn ook goeie hoor". Zullen we het op papier zetten? Zullen we het in de wet vastleggen? Elke dag het 8 uur journaal mee openen, zodat we het de mensen er blijven inhameren? Want die opmerking, welke we al jaren horen, heeft nog nooit één probleem in dit land opgelost, nee het is de paraplu waar enkelen zich onder verschuilen om het maar niet te hebben over die raddraaiers die niet mee willen doen. Een goede geïntegreerde Syriër betekend niet dat alle anderen maar een vrijbrief mogen krijgen om zich zwaar te misdragen of te parasiteren in dit land.
pi_215350715
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:34 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Volgens mij verzin je dit soort verhalen. Oekrainers komen niet in een AZC met Syriers. Oekrainers hebben een aparte status en verblijven in aparte AZC's

Je schreef ook een heel verhaal over dat ik de hoofddoek heilig zou verdedigen

Maar goed Oekrainers mogen meteen werken en studeren door hun aparte status. Syriers moeten jaren wachten door de achterstanden bij de IND
Zolang mensen mij blijven beschuldigen dat ik zaken verzin begin ik steeds sterker geloven dat ik aan de juiste kant sta en gewoon gelijk heb. Want als ik het niet verzin dan is er toch wel iets degelijks goed mis in dit land en vooral met een groep mensen, en alleen ik weet 100% zeker of het verzonnen is of niet.

Tevens, ik woon naast een AZC. Bij mijn moeder werken wat Oekraïense dames, en ik kan gewoon bevestigen dat deze mensen in een AZC zitten/zaten waar ook mensen uit Afrikaanse/Midden-Oosterse landen zitten. Nu komt hier in het AZC 99% van de mensen, alleen maar mannen, uit bovengenoemde landen, maar ook ik heb hier al blanke blonde mensen zien rondlopen die Oekrains spraken, zijn er niet veel geweest want zoals ik al zei, 99% mannen uit Afrikaanse/Midden-Oosterse landen, en elke twee weken een nieuwe batch van zo'n 50 stuks al 2 jaar lang, want langer dan twee weken zitten die mensen er niet. Waar ze heengaan geen idee, misschien met de familie mee, want elke twee weken bij een nieuwe buslading stikt het ook van de auto's uit België, Duitsland, Frankrijk en zelfs Spanje waar dan weer een rits Afrikanen/Midden-Oosterse types aankomen lopen, hun familie/vrienden begroeten.

Daarnaast hebben de Syriërs waar ik het over heb 8/9 jaar geleden een woning gekregen hier, heb je een woning dan heb je ook een paspoort/verblijfsvergunning/bsn nr. en kan/mag je werken. Dat weigeren ze al jaren structureel, hoe denk je dat die bij een sociale werkplaats komen? Die worden erheen gestuurd, en draaien dan om en melden zich ziek. Dus waar jij de illusie vandaan haalt dat ze niet mogen werken geen idee. Je gelooft teveel in die theoretische onzin wat ze je aanpraten, zoals zovelen, de praktijk is altijd anders.

[ Bericht 18% gewijzigd door Tekaschi op 23-10-2024 14:51:15 ]
pi_215350730
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:32 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ik rij ook wel eens door rood zonder dat er iets gebeurt. Laten we vanaf nu maar niet meer handhaven op door rood rijders.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 14:45:26 #166
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215350750
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Nou ja ik zeg dus dat het heel raar is dat mensen asielzoekers niet gespreid over het land willen en die mensen zo min mogelijk voorzieningen wil geven aan de andere kant de mensen die dat wél willen de schuld geven dat dit soort kansarme wijken, volgepropt met mensen met een migratie achtergrond die geen opleiding en geen geld hebben uit de hand lopen.

Met andere woorden, ik ben het met je eens dat de integratie beter moet en je die mensen niet zomaar weg kan proppen en hopen dat ze zelf hun weg vinden. Maar je bent veel te veel bezig met je eigen gelijk om dat te beseffen
Excuses. Ik snapte de laatste zin niet van je betoog namelijk: "ligt het toch aan degene die hen willen spreiden en kansen willen geven"
  woensdag 23 oktober 2024 @ 14:50:46 #167
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215350801
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:45 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Excuses. Ik snapte de laatste zin niet van je betoog namelijk: "ligt het toch aan degene die hen willen spreiden en kansen willen geven"
Ja, die krijgen de schuld
Laffe huichelaar
pi_215350842
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik deel je mening, we moeten ze spreiden, laat ik dat voorop stellen. Alleen zelfs met het spreiden kijken mensen wederom niet verder dan hun neus lang is. Weet je wat dat spreiden is of inhoudt in dit land? Ipv. dat we ze nu in 20 achterstandswijken, of wijken die het al moeilijk hebben in dit land over de schutting gooien, gooien we ze nu in 100 wijken/buurten die al kraken over de schutting. Het is geen spreiden als keer op keer dezelfde mensen er last van hebben, als keer op keer mensen uit zo'n buurten ermee belast worden. Spreiden kan ook anders, genoeg wijken/buurten waar ook mensen wonen die dit toejuichen, dat die er eens 50 in hun straat of buurt pakken? Toch ook beter voor de integratie? Spreiden over de buurten die al kraken, dat maakt de problemen alleen maar erger.
pi_215350993
Mijn vriendin is juf op een basisschool, als ik hoor wat kinderen tegenwoordig allemaal mogen op school.. pohh.. ik zou dan vroeger allang op een school zitten voor moeilijk opvoedbare kinderen. Alles moet maar op een reguliere school zitten tegenwoordig en de juf wordt geacht ieder probleemkind erbij te managen.
  Trouwste user 2022 woensdag 23 oktober 2024 @ 15:31:13 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_215351159
Mijn beste vriend is leraar op een basisschool. Hij is blij dat-ie straks met pensioen kan. Het zal minder heftig zijn, en op andere manieren, maar hij zal de OP wel herkennen. Ook bij onze voetbalclub speelt er erg veel. Ik ga niet in details, misschien ook te veel. Het zal allemaal herkenbaar zijn. Waarom worden de leraren trouwens opvoeders genoemd :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 23 oktober 2024 @ 15:33:40 #171
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215351182
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 15:07 schreef DrDentz het volgende:
Mijn vriendin is juf op een basisschool, als ik hoor wat kinderen tegenwoordig allemaal mogen op school.. pohh.. ik zou dan vroeger allang op een school zitten voor moeilijk opvoedbare kinderen. Alles moet maar op een reguliere school zitten tegenwoordig en de juf wordt geacht ieder probleemkind erbij te managen.
En de kinderen hebben allemaal hun neus een andere kant op, want ze komen uit verschillende milieus. Ga er maar aanstaan als juf.
pi_215351229
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 11:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Als je problemen hebt met POL kun je het beste in POL-FB terecht. Hier in een topic zitten kankeren is ook maar een beetje lafjes natuurlijk. :)
POL is reddeloos verloren, diverse topic worden helemaal volgekalkt door een handjevol deugers.
Dat moeten we hier in NWS niet hebben.
-
pi_215351245
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2024 14:08 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Lekker passief-agressief
Geef nou eens antwoord in plaats van flauwe bijdehante reacties te plaatsen.
  woensdag 23 oktober 2024 @ 15:44:26 #174
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
  woensdag 23 oktober 2024 @ 16:02:25 #175
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215351379
Weer eens een overdreven emo topic van TS.
Blijkt gewoon om een speciaal onderwijs school te gaan met probleemkinderen. Logisch dat dat niet zo lekker gaat.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')