Onveilige werkplek omdat jongeren wel eens vechtenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat een achterlijke bullshit.
Wijs me er even op waar er in de taakomschrijving van een docent staat dat ze een onveilige werkplek moeten tolereren.
Jezus hoe kortzichtig kun je zijn. Dit heeft niets met soft zijn en niet kunnen straffen te maken. Denk jij nu echt dat een groep opgeschoten jongeren met weinig tot geen moraal en ethisch besef zomaar even luistert als je zegt, ga de klas maar uit, of ga maar naar de directeur?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 12:39 schreef Origami94 het volgende:
Ahhh het dagelijkse slachtoffer topic.
Morgen effe bij de ME solliciteren en als ik een klap krijg van een voetbaltokkie dan janken dat alle blanken neonazi's zijn. Want ze zijn niet lief voor mij.
Nee serieus, als je het werk niet aankan moet je ander werk gaan zoeken. Je weet met welke doelgroep je te maken hebt en dan gaan huilen omdat je te soft bent en niet kunt straffen
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nooit geschreven, zal ik ook nooit doen. Het gaat niet om migratie, het gaat erom dat iemand op een zwarte school gaat werken en dan gaat klagen dat er vechtpartijen zijn.
Alsof een vrouw bij de brandweer gaat werken en gaat klagen dat ze wel eens een opmerking krijgt over haar kont
Er zullen ongetwijfeld een paar jankerts tussen zitten op de vele duizenden, die heb je in elke beroepsgroep wel. Maar dit is echt bagatelliseren van het probleem tot in het extreme.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:22 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Onveilige werkplek omdat jongeren wel eens vechtendat gebeurt op elke school.
Sommige docenten zijn gewoon jankerds, je hebt er een deel dat praktisch 60 uur per week werkt, nooit klaagt en hun riante salaris verdient maar je hebt er ook een paar tussen zitten die helemaal niks kunnen en ook niks doen. Die leven in een Barbie of Superman wereld en denkt dat alles om hun draait
Ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:22 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Jezus hoe kortzichtig kun je zijn. Dit heeft niets met soft zijn en niet kunnen straffen te maken. Denk jij nu echt dat een groep opgeschoten jongeren met weinig tot geen moraal en ethisch besef zomaar even luistert als je zegt, ga de klas maar uit, of ga maar naar de directeur?Zeker als deze jongeren opgevoed zijn met het idee dat (westerse) vrouwen niks waard zijn zullen woorden van een vrouw weinig indruk op dit soort jongeren maken. Tel daarbij op dat het schoolbestuur vaak geen moeite doet om hun personeel te beschermen en dan kun je nog zo stoer zijn of goed in straffen, maar dan is het echt vechten tegen de bierkaai.
Ah dus het probleem ligt bij de mensen die aan de achterzijde alle shit mogen opdweilen? Niet aan de voorkant bij incompetente ouders? Duidelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:30 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ja.
Dat heet autoriteit. Als je zo denkt en simpelweg geen autoriteit hebt kan je daar beter niet gaan werken. Maar goed zoals iemand schreef iemand moet het doen en er zijn zo weinig docenten.
Je kan "probleemjongeren" wel lekker makkelijk stigmatiseren maar misschien is het de woke softe neoliberale maatschappij die verzaakt.
Je zou maar in de Bijlmer geboren zijn, ouders hebben geen geld voor een ontbijt of tijd voor een opvoeding, naar een zwarte school gaan en dan krijg je een trutje dat nergens tegen kan, niks kan en niks weet die een beetje komt huilen dat ze het werk niet aan kan. Dan kan je beter administratief werk gaan doen.
Kinderen zijn heus op te voeden, desnoods met harde hand. En vroeger had je tenminste nog echte docenten die konden uitdelen. Ongeacht man of vrouw.
Ouders zijn ook incompetent jaquote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ah dus het probleem ligt bij de mensen die aan de achterzijde alle shit mogen opdweilen? Niet aan de voorkant bij incompetente ouders? Duidelijk
Ze hebben een zwangere vrouw in de buik geslagen, er wordt zelfs familie bijgehaald welke in het zware criminele milieu zitten, steekpartijen, wapens mee op school, had je allemaal geweten als je het artikel gelezen had.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:30 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ja.
Dat heet autoriteit. Als je zo denkt en simpelweg geen autoriteit hebt kan je daar beter niet gaan werken. Maar goed zoals iemand schreef iemand moet het doen en er zijn zo weinig docenten.
Je kan "probleemjongeren" wel lekker makkelijk stigmatiseren maar misschien is het de woke softe neoliberale maatschappij die verzaakt.
Je zou maar in de Bijlmer geboren zijn, ouders hebben geen geld voor een ontbijt of tijd voor een opvoeding, naar een zwarte school gaan en dan krijg je een trutje dat nergens tegen kan, niks kan en niks weet die een beetje komt huilen dat ze het werk niet aan kan. Dan kan je beter administratief werk gaan doen.
Kinderen zijn heus op te voeden, desnoods met harde hand. En vroeger had je tenminste nog echte docenten die konden uitdelen. Ongeacht man of vrouw.
Ja zoals ik al zei, dan blijven er geen docenten meer over als je vechtpartijen kennelijk acceptabel moet vinden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nooit geschreven, zal ik ook nooit doen. Het gaat niet om migratie, het gaat erom dat iemand op een zwarte school gaat werken en dan gaat klagen dat er vechtpartijen zijn.
Alsof een vrouw bij de brandweer gaat werken en gaat klagen dat ze wel eens een opmerking krijgt over haar kont
Dat uitdelen van die docenten. Hoe zie je dat voor je? Want ik vermoed dat je daarmee fysiek "uitdelen" bedoeld? Dat doet een docent 1 keer en dan kan hij/zij gelijk zijn spullen pakken. Lekker man, allemaal rambo's aannemen die stuk voor stuk binnen een week ontslagen worden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:30 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ja.
Misschien verwar je mij met een andere user. Ik heb nooit iets geschreven over een hoofddoek.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ze hebben een zwangere vrouw in de buik geslagen, er wordt zelfs familie bijgehaald welke in het zware criminele milieu zitten, steekpartijen, wapens mee op school, had je allemaal geweten als je het artikel gelezen had.
Origami94: Woke tutje wat niks kan hebben.
Ondertussen een jihad willen starten als iemand zegt dat hij de hoofddoek niets vindt, als we het hebben over mensen die niks kunnen hebben.
De kronkel dat armoede automatisch moet leiden tot overlast en criminaliteit vind ik nog veel vreemder.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:36 schreef timmmmm het volgende:
In Nederland zijn we tegen het spreiden van asielzoekers en tegen het geven van voorzieningen aan asielzoekers, maar wanneer ze dan allemaal op een hoop zitten en in zo'n kansarme wijk de boel lopen te verzieken omdat ze arm zijn en niks hebben, ligt het toch aan degene die hen willen spreiden en kansen willen geven
Opmerkelijk hoe die gedachtekronkels werken
LOL. Je snapt dat je jezelf wel belachelijk maakt hiermee of niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dit vind ik inderdaad een bijzondere conclusie. Deze wijk is arm dus mensen hebben geen kans en zijn volledig buiten hun schuld om kansloos en hebben geen enkele andere keus dan crimineel te worden en overlast te veroorzaken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De kronkel dat armoede automatisch moet leiden tot overlast en criminaliteit vind ik nog veel vreemder.
Miljarden arme mensen uit het heden en verleden die daar helemaal niet aan voldoen, dat plaatje.
Bedoel je dat asielzoekers geen kans krijgen, jarenlang moeten wachten op een status van de IND, AZC's die er niet zijn door weigergemeenten, huizen die er niet zijn door de Stef Blok huizenmarkt en dus niet mogen integreren, werken, studeren of de Nederlandse taal leren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:36 schreef timmmmm het volgende:
In Nederland zijn we tegen het spreiden van asielzoekers en tegen het geven van voorzieningen aan asielzoekers, maar wanneer ze dan allemaal op een hoop zitten en in zo'n kansarme wijk de boel lopen te verzieken omdat ze arm zijn en niks hebben, ligt het toch aan degene die hen willen spreiden en kansen willen geven
Ja er is een causaal verband tussen armoede en criminaliteit. Armoede die door de overheid gecreerd wordt maar goed dat laatste is mijn mening.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De kronkel dat armoede automatisch moet leiden tot overlast en criminaliteit vind ik nog veel vreemder.
Miljoenen arme mensen uit het heden en verleden die daar helemaal niet aan voldoen, dat plaatje.
Ik kom toch echt uit zo'n wijk, ik ken armoede, en toch heb ik nog nooit eens een snoepje in mijn leven gestolen. Misschien een verassing voor je, maar in de jaren 90 waren zo'n wijken toch echt nog 90% blank. En van die blanke mensen gedroeg zich 99%, deden gewoon mee, werkten allemaal. Ja de baantjes waren niet goed betaald, ze hingen aan de onderkant van de samenleving, maar werken deden ze. De allochtonen, toen al bijna allemaal uit moslimhoek, werkten allemaal niet, waren bijna allemaal radicaal en crimineel. Dus twee groepen in dezelfde situatie, de één doet mee, de ander niet, dus het is niet de situatie waarin ze leven wat de oorzaak is, anders waren alle mensen in armoede wel crimineel, dus er zijn andere factoren van belang. En zo arm waren ze niet, de zomer was eigenlijk wel redelijk goed vertoeven daar, want de arme autochtone bevolking had geen geld om op vakantie te gaan, maar die geïmporteerde allochtonen gingen altijd 8 weken terug naar land van herkomst, iets waarvoor ze zelfs al vrij kregen op school om eerder te vertrekken. Een luxe die velen zich niet konden veroorloven in die wijken, waarmee dus ook maar wederom bevestigd wordt dat deze mensen ook niet gediscrimineerd werden, want het was uitzondering op uitzondering voor deze zielige mensen, zo werden ze op school ook behandeld door leraren als prinsjes en prinsesjes want ze waren "zielig". Maar het waren wel 8 fijne weken voor kinderen om buiten te spelen, geen haat, geen racisme, geen geweld, want de groep die er verantwoordelijk voor was zat in het land van herkomst.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:36 schreef timmmmm het volgende:
Dit is een beetje dezelfde beredenering als een republikein in de VS die geboren is in een witte wijk, witte school en een kleine lening van een miljoen dollar kreeg van zijn ouders.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:49 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dit vind ik inderdaad een bijzondere conclusie. Deze wijk is arm dus mensen hebben geen kans en zijn volledig buiten hun schuld om kansloos en hebben geen enkele andere keus dan crimineel te worden en overlast te veroorzaken.
Is het lastiger om je omhoog te knokken in de maatschappij als je in een bepaald milieu geboren wordt. Absoluut! Is dat dan maar een goed excuus om je te verlagen tot crimineel gedrag en overlast te veroorzaken, NEE!
Iedereen heeft de kans om iets van zijn/haar leven te maken. Zoals te lezen is in het stuk zaten er zelfs op deze school ook leerlingen die vriendelijk zijn en hun best doen. Dat de geboden kansen keer op keer verneukt worden kun je toch moeilijk iemand anders aanrekenen dan degene die het verneukt zelf.
Dat is anders al zolang als de beschaving steden heeft het geval. In het arme deel van de stad is er altijd meer criminaliteit.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Miljoenen arme mensen uit het heden en verleden die daar helemaal niet aan voldoen, dat plaatje.
'kansen willen geven'. Tot wat precies? De massa-immigratie heeft in ontzettend veel landen al zijn kans gehad en is letterlijk overal gefaald. Allerlei ellende van intimidatie, verkrachtingen, moord- en doodslag en allerlei andere ellende maar hé; hier in Nederland gaat het vast goed. In landen als Zweden en Duitsland luidden ze de noodklok en durft de politie praktisch niet meer in bepaalde stadsdelen te komen, laten we het hier ook echt zo ver komen?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:36 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 13:58 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik kom toch echt uit zo'n wijk, ik ken armoede, en toch heb ik nog nooit eens een snoepje in mijn leven gestolen. Misschien een verassing voor je, maar in de jaren 90 waren zo'n wijken toch echt nog 90% blank. En van die blanke mensen gedroeg zich 99%, deden gewoon mee, werkten allemaal. Ja de baantjes waren niet goed betaald, ze hingen aan de onderkant van de samenleving, maar werken deden ze. De allochtonen, toen al bijna allemaal uit moslimhoek, werkten allemaal niet, waren bijna allemaal radicaal en crimineel. Dus twee groepen in dezelfde situatie, de één doet mee, de ander niet, dus het is niet de situatie waarin ze leven wat de oorzaak is, anders waren alle mensen in armoede wel crimineel, dus er zijn andere factoren van belang. En zo arm waren ze niet, de zomer was eigenlijk wel redelijk goed vertoeven daar, want de arme autochtone bevolking had geen geld om op vakantie te gaan, maar die geïmporteerde allochtonen gingen altijd 8 weken terug naar land van herkomst, iets waarvoor ze zelfs al vrij kregen op school om eerder te vertrekken. Een luxe die velen zich niet konden veroorloven in die wijken, waarmee dus ook maar wederom bevestigd wordt dat deze mensen ook niet gediscrimineerd werden, want het was uitzondering op uitzondering voor deze zielige mensen, zo werden ze op school ook behandeld door leraren als prinsjes en prinsesjes want ze waren "zielig". Maar het waren wel 8 fijne weken voor kinderen om buiten te spelen, geen haat, geen racisme, geen geweld, want de groep die er verantwoordelijk voor was zat in het land van herkomst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |