VOOR VOLK EN VADERLANDquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
Rechtstreeks coefficientenduel. Feyenoord moet het doen voor Nederland.
[ afbeelding ]
Je zal altijd een keer raak schieten als je elke week er een stuk of 10 meent te zien.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heeft zo wel wat pareltjes ontdekt hoor.
Maar hij volgt het wel op de voet. Is gewoon een liefhebber. Die in mijn ogen ook kijk op het spelletje heeft; door zijn VI-tijd hebben veel mensen een vertekend beeld gekregen.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je zal altijd een keer raak schieten als je elke week er een stuk of 10 meent te zien.
Hij volgt het inderdaad ja maar daar moet een geforceerd ESPN-sausje eroverheen dus gaat die ons wijsmaken dat we naar CL voetbal kijken . Was verder een aardige amateurtrainer waar geen enkele profclub zijn handen aan wilde branden.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Maar hij volgt het wel op de voet. Is gewoon een liefhebber. Die in mijn ogen ook kijk op het spelletje heeft; door zijn VI-tijd hebben veel mensen een vertekend beeld gekregen.
Oh dat zou kunnen. Ik vind hem meer prima als analist, als trainer zou ik 'm ook niet halen als ik het voor het zeggen had bij een Emmen of zo.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij volgt het inderdaad ja maar daar moet een geforceerd ESPN-sausje eroverheen dus gaat die ons wijsmaken dat we naar CL voetbal kijken . Was verder een aardige amateurtrainer waar geen enkele profclub zijn handen aan wilde branden.
Halloquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
De notoire users zijn nog niet gelokaliseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |