Cock en aars op het middenveld aldaar. Die liepen voorheen in Rotterdam al hand in hand.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benfica heeft een beter elftal dan Paris SG
2-1quote:Op woensdag 23 oktober 2024 11:43 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Benfica - Feyenoord | Ziggo Sport
@:maxi-mus 2-0
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM 3-0
@:PicoMMP
@:Scrummie 2-3
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 2-1
@:Tarado 4-1
@:klaasweetalles 0-1
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1 3-1
@:R-woud93 1-2
@:tong80 1-2
@:Bezsen
@:Pisces29 2-1
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin 2-1
@:WheeledWarrior 2-2
Gefixed.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
Feyenoorders hebben zich alweer misdragen hoor ik
Goh, het is Feyenoord.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
Fans hebben met elkaar gevochten hoor ik
Die opstellingen op volgorde van rugnummer zijn mokertriestquote:Op woensdag 23 oktober 2024 19:54 schreef Nober het volgende:
Benfica - Feyenoord
[ afbeelding ]
Suplentes: Samuel S., A. Gomes, António S., Amdouni, A. Cabral, Schjelderup, Kaboré, Rollheiser, Beste, Bajrami, R. Sanches e Diogo Prioste.
[ afbeelding ]
https://www.uefa.com/uefa(...)enfica-vs-feyenoord/
Barcelona - Bayern München
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.uefa.com/uefa(...)a-vs-bayern-munchen/
RB Leipzig - Liverpool
[ afbeelding ]
Zunächst auf der Bank: Vandevoordt - Bitshiabu, Elmas, Poulsen, Baumgartner, Silva, Kampl, Gebel
[ afbeelding ]
https://www.uefa.com/uefa(...)eipzig-vs-liverpool/
Geelquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Geweldige deskundigheid bij Ziggo . Roystongod , Iemand die ervoor gaat dat Schalleke een amateurclub wordt en malle Helené.
Neeskens omruilen voor Helene bij God. @KingRolandquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Geweldige deskundigheid bij Ziggo . Roystongod , Iemand die ervoor gaat dat Schalleke een amateurclub wordt en malle Helené.
Jammer dat ik Pastoor heb gemist, gisteren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat goedwillende Feyenoord-fans aangevallen werden door hooligans van Benfica.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
Fans hebben met elkaar gevochten hoor ik
Was weer prima.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jammer dat ik Pastoor heb gemist, gisteren.
marcob_koekeloeren.gifquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:40 schreef Coco het volgende:
@:KingRoland en ik denken bij Bueno meteen aan Kinder Bueno.
Er gaat een moment komen dat die overhoop komt te liggen met Sytze.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Naast een fijne analist ook niet iemand die meerent met de juichaapjes, gelukkig maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |