Wat moet ie voor positiefs zeggenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Goed? heb geen positief woord over PSV gehoord terwijl je met 0-1 voor staat in Parijs![]()
Randstadmedia
Net als een pannekoekquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Aangezien de aarde rond is klopt dat altijd.
Ehh nee, pannenkoek.quote:
Ik gebruik maar 1 panquote:
Dan heb je niks achter het station te zoeken.quote:
Maar wel bij elk biertje een zak Duyvis erin kieperenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou het liever gewoon ergens kopen.
Maar ik houd niet van vis.
Je mag toch ook gewoon god op je blote knietjes bedanken dat je hier 1-0 voor staat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Goed? heb geen positief woord over PSV gehoord terwijl je met 0-1 voor staat in Parijs![]()
Randstadmedia
Peter ook.quote:
Het slechtste PSG van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Randstadmedia
Precies.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mag toch ook gewoon god op je blote knietjes bedanken dat je hier 1-0 voor staat?
Ik zou nu alvast naar bed gaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:02 schreef ISVV het volgende:
Rust goed benut jongons. Hondjes ff uitgelaten, tandjes gepoetst, boterhammen gesmeerd. Dadelijk meteen na de wedstrijd mijn nest in.
Hopelijk stelt dit jullie gerust.
Van die vieze boterhammen met 1 cm boter? Waarom smeer je ze al een dag van tevoren?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:02 schreef ISVV het volgende:
Rust goed benut jongons. Hondjes ff uitgelaten, tandjes gepoetst, boterhammen gesmeerd. Dadelijk meteen na de wedstrijd mijn nest in.
Arme hondjes.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:02 schreef ISVV het volgende:
De tussenstandquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:04 schreef tong80 het volgende:
1-1 gepould maar hoop dat PSV wint. Zo ben ik dan ook wel weer.
Ben ik met m'n 1-1 nog het positiefst.quote:
Morgen nieuwe kans.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer winnen.
Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |