SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
EINDHOVEN TIL I DIE!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tillman-Til-Saibari
Daarmee had je de slag bij Waterloo ook verloren.![]()
Herstelt nog van een enkelblessure van een interland in september denk ik.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Dank.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Herstelt nog van een enkelblessure van een interland in september denk ik.![]()
Mijn honden liggen tegen me aan en mijn eerstgeborene zit bij me op schoot, hoe moet ik nu juichen voor ONS PSV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:52 schreef ISVV het volgende:
Mijn honden liggen tegen me aan en mijn eerstgeborene zit bij me op schoot, hoe moet ik nu juichen voor ONS PSV?picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem![]()
PSV heeft 50% kans om vandaag te winnen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
@RipCityquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft 50% kans om vandaag te winnengraag op anoniem![]()
En 95% kans om te verliezen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft 50% kans om vandaag te winnenWhat can change the nature of a man?![]()
PSG is verre van een team, de individuele kwaliteit is hoog maar ze spelen nooit als team, al jaren het probleem daar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft 50% kans om vandaag te winnenVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Dit is niet echt een park the bus opstelling he?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens meneer Pastoor anders welquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
PSG is verre van een team, de individuele kwaliteit is hoog maar ze spelen nooit als team, al jaren het probleem daar.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Iemand al geklaagd over Ziggo?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Peter BoszED.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is niet echt een park the bus opstelling he?![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: