Voor mij klinkt Augsburg wel aantrekkelijk qua tijdenquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Alvast even ter indicatie (uiteraard onder voorbehoud van dienstregelingswijzigingen), de opties voor het knippen van de terugweg:
[ afbeelding ]
Moet daar ook nog wat leuks te zien zijn natuurlijk, maar dat zal wel goed komenquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor mij klinkt Augsburg wel aantrekkelijk qua tijden
Klopt. Het is dat het vertrek richting Keulen niet al te veel scheelt met andere steden en je op een best schappelijke tijd aan komtquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet daar ook nog wat leuks te zien zijn natuurlijk, maar dat zal wel goed komen
Ja precies, zijn we het daar over eens in elk gevalquote:Op dinsdag 9 september 2025 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan woensdagavond natuurlijk. Wel donderdagmiddag in Ljubo aankomen. Dat je in ieder geval de hele vrijdag daar hebt. Anders is het net drie keer niks.
Vraag me af of dat heel aantrekkelijk is, Rosenheim-Ljubljana is te boeken voor ¤58.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien een idee voor chef tickets @:dennistd : Misschien is een Interrail pass wel een optie?
en een double sleeper?quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:46 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet niet wat de toeslag met Interrail is voor een Nightjet naar een couchette Los kost dus ¤79
Nou dan zou ik wel naar die optie kijken (alleen: met wie?quote:
Leugens!quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja alle vier de TRV-instromers houden nog even een slag om de arm. Die denken allemaal dat er nog wat belangrijkers tussen zou kunnen komen. Wat op zich niet zo is natuurlijk, maar dat weten jullie nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ja dat wordt dan dus ook pas op z'n vroegst eind maart echt bekend.quote:Op donderdag 25 september 2025 09:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog steeds geen definitieve datum voor onze reis naar Japan. Het enige dat we zeker willen meemaken is (een deel van) de sakura (kersenbloesem) periode daar. Die is grofweg van eind maart tot begin mei, afhankelijk van waar je bent in Japan.
Daarvoor zullen we wel boeken.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dat wordt dan dus ook pas op z'n vroegst eind maart echt bekend.
Als het aan mij alleen lag, had ik al lang al geboekt. Maar ja...quote:Of je moet van tevoren een gok nemen. En dan maakt het eigenlijk niet uit hoe ver van tevoren. Toch?
De grootste slag is inmiddels bekend: huis is verkocht, appartement gekocht en dat gaat allemaal ruim voor die trip gebeuren. Nu moet ik nog even een definitieve datum en locatie krijgen van een internationaal project wat in april weer bij elkaar wil komen en dan kan ik verder. Als het een beetje meezit komen we daar volgende week bij een vergadering in Griekenland uit, anders pas in januari een keer.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja alle vier de TRV-instromers houden nog even een slag om de arm. Die denken allemaal dat er nog wat belangrijkers tussen zou kunnen komen. Wat op zich niet zo is natuurlijk, maar dat weten jullie nog niet
20:40 vertrek vanuit Amsterdam na een dag treinen is wel erg krap denk ik? Als alles sowieso al pünktlich gaat.quote:Op maandag 29 september 2025 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
De grootste slag is inmiddels bekend: huis is verkocht, appartement gekocht en dat gaat allemaal ruim voor die trip gebeuren. Nu moet ik nog even een definitieve datum en locatie krijgen van een internationaal project wat in april weer bij elkaar wil komen en dan kan ik verder. Als het een beetje meezit komen we daar volgende week bij een vergadering in Griekenland uit, anders pas in januari een keer.
[ afbeelding ]
Dit is wel een OK optie qua reis toch? En tussendoor treinen.
Trip staat in ieder geval al in mijn werkagenda als vrij(vrij vragen komt later)
Nee, niet echt, maar zag dat er meerdere Ibis hotels zitten en die zijn meestal OK en goedkoop.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ziet er goed uit @:fogelHad je ook al naar hotels in Ljubov gekeken toevallig?
Naja, is de laatste mogelijke vlucht naar Trondheim anders de volgende dag pas. Kan op zich ook uit Duitsland ergens vliegen, maar dat is dan met een overstap ergens en dan zal het qua tijd weinig meer uitmaken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
20:40 vertrek vanuit Amsterdam na een dag treinen is wel erg krap denk ik? Als alles sowieso al pünktlich gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |