Deze uit TRV houdt nog even een slag om de arm vanwege het zien van Abraham in de bewuste maand en een mogelijke reis naar het land van de reizende zon om dat te vieren.quote:Op maandag 8 september 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben uiteindelijk uit TRV vier min of meer nieuwe min of meer geïnteresseerde deelnemers kunnen strikkenDus dat belooft een hartstikke gezellig zootje te worden. Voorpretten verder hier dus. Game on!
Geen idee, het lijkt erop dat Transavia er vanaf volgende maand niet meer op vliegt. Ik zie zo snel geen goedkopere tickets dan rond de 250 euro. Voor een enkeltje. Dus denk niet dat ik ga vliegen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
We kunnen voor 16-18 april dus vast een hotel gaan zoeken in Ljubljana. Ik heb even gekeken voor iets met een zwembad![]()
https://www.booking.com/hotel/si/mons.html
Dit is één van de weinigen met een zwembad voor onder de 100 euro per nacht. Eindje buiten de stad maar okee. Heel veel in de binnenstad zit al vol (tenminste, als je Booking moet geloven). Waarschijnlijk komt er nog wel meer naar boven als je zonder zwembad gaat kijken.
Iemand al een idee hoe we erheen gaan? Vliegen vanaf? Eindhoven? Düsseldorf? Schiphol? NightJet?
Het is nog een tijdje he, misschien komen er nog aanbiedingen of zo. We zien wel even hoe het gaat. Maar het is denk ik wel te ver om in 1 dag met de trein te doen. Moeten we maar even kijken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, het lijkt erop dat Transavia er vanaf volgende maand niet meer op vliegt. Ik zie zo snel geen goedkopere tickets dan rond de 250 euro. Voor een enkeltje. Dus denk niet dat ik ga vliegen.
Hoe ziet dat er dan uit qua route en overstaps? En wat voor couchette? met 4 of 6 man op een plankje een coupé delen?quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:50 schreef derLudolf het volgende:
Münster-Ljubljana eerste klas (vanaf Rosenheim) en eerste stuk met de NJ421 in een couchette kost ¤137
Vertrek Münster 21:53 aankomst Ljubljana 14:32
Edit: vanaf Deventer zelfde prijs. Vanaf Amsterdam wrs ook.
Dit vind ik eigenlijk een beetje onzinnig. Dan kunnen we beter gewoon in Venetië blijven en dat het doel maken. Dat was toch niet de bedoeling?quote:Op dinsdag 9 september 2025 13:54 schreef derLudolf het volgende:
Veel Slovenen vliegen amper vanaf Ljubljana, Venetië wordt veel gebruikt, icm een GoOpti (shuttle busjes die je deelt).
4'er Abteil of Minicabin, is dezelfde prijs.quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe ziet dat er dan uit qua route en overstaps? En wat voor couchette? met 4 of 6 man op een plankje een coupé delen?
[..]
Dit vind ik eigenlijk een beetje onzinnig. Dan kunnen we beter gewoon in Venetië blijven en dat het doel maken. Dat was toch niet de bedoeling?![]()
Helemaal niet, alles is onder controle.quote:Op dinsdag 9 september 2025 17:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gottegottt…. Het ontspoort nu al gierend uit de klauwen
Het boeken voor april staat bij Transavia nog niet openquote:Op dinsdag 9 september 2025 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, het lijkt erop dat Transavia er vanaf volgende maand niet meer op vliegt. Ik zie zo snel geen goedkopere tickets dan rond de 250 euro. Voor een enkeltje. Dus denk niet dat ik ga vliegen.
Nope, treinen boeken kan ook nog niet voor de nieuwe dienstregeling.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het boeken voor april staat bij Transavia nog niet open
Ja dan woensdagavond natuurlijk. Wel donderdagmiddag in Ljubo aankomen. Dat je in ieder geval de hele vrijdag daar hebt. Anders is het net drie keer niks.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:16 schreef derLudolf het volgende:
Wat is het idee eigenlijk als we de nachttrein nemen? Op woensdagavond weg of donderdagavond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |