Half 4 toch Flesje?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of niet en gewoon ter plekke wel kijken welke trein je neemt.
Ja klopt! Ik 4 dagen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles 4 dagen
[..]
Graag even reageren allen
Lekker via Hengelo - (Deventer) - Zwolle gaan. Dat deed ik vroeger wel althans én toen reed er zelfs nog een trein tussen Leer en Groningen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:57 schreef Peterselieman het volgende:
Twijfel alleen of ik vanuit Hannover via Bremen en Leer ga reizen of via Hengelo wat iets langer is.
Ja lijkt mij ookquote:Op donderdag 7 november 2024 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
wmb huidig plan aanhouden en wie in Dresden naar de waterkokers wil moet dat gewoon doen
Eens.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
wmb huidig plan aanhouden en wie in Dresden naar de waterkokers wil moet dat gewoon doen
Zal ook zo worden, want die bus van Arriva zit op het andere uurquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Lekker via Hengelo - (Deventer) - Zwolle gaan. Dat deed ik vroeger wel althans én toen reed er zelfs nog een trein tussen Leer en Groningen.![]()
En ik heb ook zojuist mn ticket gekocht.quote:Op zondag 10 november 2024 16:03 schreef dennistd het volgende:
Goed, de tickets voor de heenreis zijn geboekt (voor Fles, Liesje, PSM en mezelf)
Zoals gezegd wil ik mijn reis nog iets verlengen, met op zondag het Dresdner Dampfloktreffen. Daarnaast wil ik maandag twee smalspoorstoomtreinlijntjes (3x woordwaarde) rond Dresden doen, dinsdag het Verkehrsmuseum en dan 's avonds met de European Sleeper terug naar Bad Bentheim.
De rest gaat allemaal gewoon zondagavond naar huis met een tussenstop in Hannover?
"Sleek modern design" Een rode totaal rechthoekige kubus vervangen door een grijze totaal rechthoekige kubusquote:
Nederland- Plzen en Praha-Nederland hebben we gekocht, Plzen - Praha kopen we ter plekke.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:06 schreef liesje1979 het volgende:
Welke hotels hebben jullie?
En we hadden nu alle treinkaartjes toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |