De sluitpost is best duidelijk. Er wordt overleg gepleegd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:51 schreef Elan het volgende:
Waarom is het Tate topic dicht? Bang voor een beetje discussie?
Zo te zien wel; beter zet je een TRquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:03 schreef Cupfighter het volgende:
Het topic over Andrew Tate ontspoort door een vermoedelijke trol die inmiddels ook zijn eigen topic de nek heeft omgedraaid, ik vind het jammer dat het gedrag van 1 persoon zo bepalend is en ik hoop niet dat dit een trend gaat worden in R&P
Daarom zet een TRquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Topic 3 gaat inmiddels ook die kant op
Over eenzame mannen
dat is niet de intentiequote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:03 schreef Cupfighter het volgende:
Het topic over Andrew Tate ontspoort door een vermoedelijke trol die inmiddels ook zijn eigen topic de nek heeft omgedraaid, ik vind het jammer dat het gedrag van 1 persoon zo bepalend is en ik hoop niet dat dit een trend gaat worden in R&P
@Niznoquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bij de tweede post nadat het topic heropend is gaat het weer mis dankzij user freedomm29
aangezien ik al flink bezig ben geweest met het topic te controleren staat die vraag al uit via de juiste kanalenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
@:Nizno
@:Lenny77
@:Yvonne
Freedomm29 kloon van gebande?
Top.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangezien ik al flink bezig ben geweest met het topic te controleren staat die vraag al uit via de juiste kanalen
Gezien het streepje verwacht ik van wel, dus die drek kan ook uit het topic geveegd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
aangezien ik al flink bezig ben geweest met het topic te controleren staat die vraag al uit via de juiste kanalen
Hij heeft inmiddels een mooie rooie streep door zijn naam zag ikquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kan iemand even meekijken met deze toetsenbord-ridder?
armegozer in R&P / Hoe een vrouw terug te winnen?
Ik ben natuurlijk maar een zwakke vrouw dus misschien moet ik blij zijn met zijn wijsheden. Maar hoe kan simpele ikke dat nu zelf beslissen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |