Wees maar nog een paar dagen ziek zou ik zeggenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:36 schreef CoolGuy het volgende:
Goed, ik ben een beetje boven water aan het komen na 4 dagen flink ziek te zijn geweest, maar ik lijk hier wat gemist te hebben?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is mijn plan van aanpak, inderdaad
Dan wordt het wellicht een enorme circle jerk van mannen die het grondig met elkaar eens zijn over hoe vrouwen zouden moeten zijn, maar dat is dan maar zo.
4 minutenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof jij dat met lede ogen zou kunnen aan zien. Ik geef het een half uur voor je weer reageert.
Bestaan die?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:38 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee nu zijn de femcels aan de beurt als ik het goed begrijp.
Hoe zou je Desiree dan willen noemen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Uiteraard. Mannen gaan helemaal niet meer met hun speer er op pad om thuis te komen met een wild zwijn.
Jazeker, lees het internet maar eens.quote:
Wie is Desiree?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe zou je Desiree dan willen noemen?
Steeds groter wordende groep ook welquote:
currywurst?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Steeds groter wordende groep ook wel
Al vind ik de currycel nog wel de leukste variant
quote:
quote:Zoals vaker is de vrouwelijke versie in de kern heel anders dan het mannelijke voorbeeld waarnaar wordt verwezen (en dat we veel eerder zagen staan). De femcel is minder politiek en minder gewelddadig, en deels ook een reactie op wat de incel belichaamt: femcels wijten hun gebrek aan romantische relaties aan een giftig mengsel van hedendaagse misogynie en onmogelijke schoonheidsstandaarden.
Volgens de logica van een incel, kan een femcel niet eens bestaan – incels geloven dat seks voor iedere vrouw een keuze is. Maar het gaat femcels om meer dan de seksuele handeling. Ze betreuren het dat ze geen aangename, romantische ervaring kunnen hebben vanwege een tekortschietend uiterlijk. Dat lossen ze niet op door ‘iemand te zijn waarin een man wil ejaculeren’, zei een femcel tegen de Amerikaanse Elle. ‘Alsof je een toilet bent. Dat is een heel ontmenselijkende ervaring.’ Femcels eisen geen seks, maar zijn erop gericht het romantisch gemis een plek te geven.
What is man? A miserable little pile of secrets.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:47 schreef ChrisCarter het volgende:
Ok, ik zal happen.
Wat is mannelijkheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |