Gewoon voor een week vreten en wat voorraaddingen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
of heb je gewoon weer teveel gekocht?
Ben toch wel blij dat ik van huis uit altijd geleerd heb om behalve een hypotheek of studielening, geen geld te lenen of op afbetaling te kopen e.d. Denk dat ik anders behoorlijke onnodige schulden had gemaakt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is de trend, we gaan amerika achterna, alles later afbetalen
even een telefoon op afbetaling, lease auto, etcquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben toch wel blij dat ik van huis uit altijd geleerd heb om behalve een hypotheek of studielening, geen geld te lenen of op afbetaling te kopen e.d. Denk dat ik anders behoorlijke onnodige schulden had gemaakt.
2,6 km, 3500 zoveel stapjes. Oliebollenkraam dicht, kibbelingkraam dicht. Nul geld gevonden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
EVen stukje buiten wandelen. Heerlie de weerlie nu
Hoe gaat het met je knie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb even een cheesecake en een wijntje gedaan op het terras. Had ik wel verdiend na die marteling van de fysio
De fiesio sal dimmy se gebreekte knie weer aan mekaar plakquote:
Lezen gaat prima, maar die lui horen praten is heel wat andersquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is best een leuke taal vind ik, zo eenvoudig nederlands
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De fiesio sal dimmy se gebreekte knie weer aan mekaar plak
Dat klopt. Hoewel je er ook snel aan went als je er tussen zit vind ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lezen gaat prima, maar die lui horen praten is heel wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |