Madeline Junoquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Madeline Juno natuurlijk!Deze mag niet ontbreken:
En verder alles van haar, Waldbrand is ook erg goed:
Dan vind je Lea waarschijnlijk ook wel goed, ik wel, iig dit nummerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Madeline Juno, die mag wel eens wat bekender worden in Nederland
Dan vind je Lea waarschijnlijk ook wel goed, ik wel, iig dit nummerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Madeline Juno, die mag wel eens wat bekender worden in Nederland
Lea heeft hier pas 3 plays (niet dit nummer). Thanks voor de tip, ik ga eens een album van haar aanslingerenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dan vind je Lea waarschijnlijk ook wel goed, ik wel, iig dit nummer![]()
Bekijk deze YouTube-video
so jammer dat bij veel van die moderne duitse rap-zang overmatig gebruik van autotune gemaakt wordt ...quote:
Dat zie je overal, ook in NL rap/urban/enzo. Het is ook niet echt rappen meer, het zijn meer korte one-liners ipv hele zinnen of een verhaal. Maar goed, er zitten desondanks best nog goede nummers tussen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:02 schreef RM-rf het volgende:
[..]
so jammer dat bij veel van die moderne duitse rap-zang overmatig gebruik van autotune gemaakt wordt ...
doet je terugverlangen naar de geniale puurheid van iets als
Tip hierover: een goede duitse podcast (3 delen van 30mins) over de achtergronden, het ontstaan, de onderlinge strijd van Tic Tac Toe
https://mensch.podigee.io/10-mensch-tictactoe-01
Hele weekend naar geluisterd!quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:08 schreef DJ11 het volgende:
Een fijne, nieuwe single van mijn favoriete Duitse band:
JEREMIAS - Sag Mir Was Ich Nicht Weiß (2024)
Leuk om te horenquote:Op maandag 11 november 2024 13:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hele weekend naar geluisterd!
Ga ik die ook eens opzoeken!quote:Op maandag 11 november 2024 17:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuk om te horenHun album van vorig jaar is ook echt geweldig. Von Wind und Anonymität
Zo niet, dan toch!quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:03 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee wat er met de videoclip is gebeurd; die lijkt offline te zijn. Daarom nogmaals, deze keer alleen de audio:
[link even weggehaald]
JEREMIAS - Sag Mir Was Ich Nicht Weiß (2024)
Helemaal geen verkeerd liedje. Je zou het prima opnieuw kunnen opnemen. Goede producer achter de knoppen en het kan maar zo de hitlijsten in schieten.quote:Op maandag 18 november 2024 12:30 schreef RM-rf het volgende:
"The Most Mysterious Song on the Internet".
https://www.reddit.com/r/TheMysteriousSong/
ooit had een luisteraar een casettetape met een muzieknummer opgenomen, maar was vergeten de songtitel en de band te noteren, in 2007 had hij het ergens op internet gepost en gevraagd of iemand het nummer kende, maar 17 jaar lang wist niemand het antwoord...
8 dagen terug is de oplossing gekomen, het is een demo van de Kielse band FEX
Zoals iemand onder de youtube video opmerkte: This is the ultimate, "you may not be ready for it, but your kids are gonna love it"
Bedankt, dat had ik net even nodig op deze donkere vrijdagmiddagquote:
lol! Misschien ken je dit ook welquote:Op vrijdag 22 november 2024 16:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bedankt, dat had ik net even nodig op deze donkere vrijdagmiddag![]()
Die duitsers hebben wat met dat soort vrouwtypes lijkt het wel: hier nog eentje die hoog in de duitse top40 staat:
hier dus
Typische duitse humor, beetje in de traditie van Helge Schneiderquote:Op woensdag 27 november 2024 17:42 schreef Hyperdude het volgende:
Horst Schlämmer Gisela (Isch möschte nischt)
Nu snap ik waar Gesaffelstein het vandaan heeft....quote:Op donderdag 28 november 2024 23:27 schreef Puzzie het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 30 november 2024 12:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nu snap ik waar Gesaffelstein het vandaan heeft....
Ja, verschrikkelijk slecht.quote:Op zaterdag 30 november 2024 12:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Typische duitse humor, beetje in de traditie van Helge Schneider
Ik vond de tekst zo deprimerend dat ik er niet naar heb geluisterd...quote:Op zondag 29 december 2024 01:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Dan geef ik jullie voor nu even een nummer met een tekst om over na te denken. De tekst verschijnt in de video.
Revolverheld - Zimmer mit Blick
Goeie, moet komende maand plaatjes draaien op de bruiloft van een vriend. Het publiek zal je dankbaar zijnquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:33 schreef Puzzie het volgende:
HONK! & Heino - Frische Erdbeeren
R.I.P. AnNa Rquote:Op maandag 17 maart 2025 19:13 schreef RM-rf het volgende:
En een minder leuk bericht, de voormalige zangeres van Rosenstolz (van 1991 tot de breuk in 2012), Anna R. is onverwacht overleden, met 55 jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |