Wordt die in zijn kont geneukt door dracula zelfquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als Mortie gierig is eindigt hij met een tandenloos juffie uit Transsylvanië.
Ik ben geen mongooltje, en chevy is dat ook niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nog meer mongooltjes
Alsof we met jou en chevy nog niet genoeg hebben
Worden ze al helemaal zoek getikt?quote:
Kan me herinneren ooit een gesprek met jou gehad te hebben daarover. Dat je daar nooit naar toe zou gaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:25 schreef Bezsen het volgende:
Zit te denken volgende maand voor de lol naar mexico city te gaan
Maakt me toch allemaal niet meer uitquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me herinneren ooit een gesprek met jou gehad te hebben daarover. Dat je daar nooit naar toe zou gaan
Alleen jij en in mindere mate chevy eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik ben geen mongooltje, en chevy is dat ook niet.
Waarom die neiging om iedereen een downer te noemen, hoeveel mensen met down ken je?
En danquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:25 schreef Bezsen het volgende:
Zit te denken volgende maand voor de lol naar mexico city te gaan
Chevy is geen mongooltje nee. Beetje autistisch maargoed, dat is het gros op FOK!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alleen jij en in mindere mate chevy eigenlijk.
Je klinkt erg suicidaalquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Maakt me toch allemaal niet meer uit
ik sponsor niksquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Nu Dima ons ontvallen is moet @:bezsen de volgende meet maar sponsoren
Ik vind het ergens diep triest dat je het woord 'mongooltje' als scheldwoord gebruikt. Ik zou zeggen ga eens vrijwilligerswerk doen bij een instelling waar downers wonen, leer je misschien nog wat van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alleen jij en in mindere mate chevy eigenlijk.
Niemand interesseert dit iets.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:30 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik vind het ergens diep triest dat je het woord 'mongooltje' als scheldwoord gebruikt. Ik zou zeggen ga eens vrijwilligerswerk doen bij een instelling waar downers wonen, leer je misschien nog wat van.
Nu roep je eigenlijk maar wat, zonder dat je er wat van weet. Beetje alsof ik zeg dat jij PWS hebt. Het gros van jullie weet waarschijnlijk niet eens wat dat is.
Haha jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Paar goede restaurants eten en weer terugvliegen
Wat negeer jij mij mafkeesquote:
Ja waar is dimaquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:30 schreef Mortaxx het volgende:
Nu Dima ons ontvallen is moet @:bezsen de volgende meet maar sponsoren
Oh ja sorryquote:
Ripquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh ja sorry
Dit wordt geen 0-0 en dat bedoel ik niet positief
Thanks maat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:10 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Donderdag de grote dag, ik duim voor je bradabro. Vandaag druk dagje gehad, maar hoop dat het lekker gaat.
Nerveus of valt het mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |