Of van die gedroogde erwtjesquote:Op maandag 21 oktober 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar gebruikten wij die witte besjes voor. en dan hadden we ook van die echte proppenschieters uiteraard zonder kurk, daar kon je nog veel leuker die witte besjes mee tegen de ramen schieten
[ afbeelding ]
Waren?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:00 schreef essnhills het volgende:
Wat een kutkinderen waren we allemaal zeg
Ik ben geen kind meerquote:
Fysiek misschien nietquote:
quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:00 schreef essnhills het volgende:
Wat een kutkinderen waren we allemaal zeg
evah!quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:4EveBlackEyed zie je dat ik ben groter dan een kind
Als je het fixt komt de mention dan evengoed door?quote:
nopquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je het fixt komt de mention dan evengoed door?
4evah evah?quote:
Nee, dan moet je een nieuwe mention doen @4EverBlackEyedquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je het fixt komt de mention dan evengoed door?
misschien kunnen we beter @4EverBlackEyed even mentionenquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dan moet je een nieuwe mention doen @:4EverBlackEyed
Goed dat je het zegt, ik heb @4EverBlackEyed alweer opnieuw gementionedquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dan moet je een nieuwe mention doen @:4EverBlackEyed
Ja goed idee, anders mist @4EverBlackEyed dat we haar gementioned hebbenquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien kunnen we beter @:4everblackeyed even mentionen
heel verstandig dat je @4EverBlackEyed gementioned hebtquote:Op maandag 21 oktober 2024 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik heb @:4Everblackeyed alweer opnieuw gementioned
ja we denkend at @4EverBlackEyed mentions mist als we het niet even opnieuw doen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie het over @:4everblackeyed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |