Ook niets mis mee in de juiste settingquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:17 schreef herverwijderd het volgende:
Pssst, neuken? (Ik ben van de directe aanpak)
in plaats van voorgekauwde twee-woordjes te gaan verzamelen, zou ik eerder de bron van dit probleem analyseren en pogen op te lossen..quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:06 schreef Nightsurfer1978 het volgende:
die complimenten met meer dan 2 woorden niet lekker uit z'n strot krijgt.
Welk doel heb je? Samen de boekhouding doen of wil je verwekken?quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:06 schreef Nightsurfer1978 het volgende:
Iemand ideeën/inspiratie voor complimenten die je met 2 woorden kunt geven aan een vrouw, en dan met name tijdens het uitgaan? Ik vraag dit natuurlijk voor een vriend ;-) die complimenten met meer dan 2 woorden niet lekker uit z'n strot krijgt. Ik denk dan aan variaties op "leuke lach", "mooie outfit", etc.
Dat is meer dan 2 woorden hè.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Welk doel heb je? Samen de boekhouding doen of wil je verwekken?²
Ik heb het over uitgaansgelegenheden met harde muziek etc. waarbij uitgebreidere zinnetjes geen nut hebben omdat je elkaar bijna niet verstaatquote:Op maandag 21 oktober 2024 16:20 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waarom lukt het je niet meer dan twe woordjes tegen een vrouw te zeggen.. als dat veroorzaakt wordt door nerveusheid, misschien een soort van 'schaamte' vrouwen aan te spreken is volgens mij de beste remedie juist wel jezelf te dwingen langere gesprekken aan te gaan...
Oh, ik dacht dat je maatwerk wilde.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:49 schreef Nightsurfer1978 het volgende:
Ik vraag gewoon om voorbeelden, niks meer en niks minder.. mijn doel doet er niet toe
quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:13 schreef Evangelion het volgende:
Prima vraag voor chat-gptik vind het allemaal wel wat vergezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zitten ook leuke bij maar ik vind het allemaal toch wat plastisch
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dus eigenlijk gewoon glow in the darkquote:Op maandag 21 oktober 2024 17:20 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ga voor 'onnavolgbaar lichtgevend'
Zeg je nou dat ik dikke benen en een dikke kont heb?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |