ik was rustig aan het wachten tot je nog meer drama neer zou zettenquote:Op maandag 21 oktober 2024 17:03 schreef Crack_ het volgende:
oke sorry, ik hou al op. Kom maar terug
de moordquote:
adventskalenders zijn altijd leukquote:
wat bedoelt u?quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:36 schreef Nizno het volgende:
blij dat ze voor mij nooit 1 soort kadoos doen
das ook weer waarquote:Op maandag 21 oktober 2024 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat bedoelt u?
ik kreeg de cadeautjes in een versierde schoenendoos met een zelfgemaakt rijmpje/verhaaltje per cadeautje. Dat soort spul wil ik dan wel weer heel graag bewaren![]()
dat is wel leuk jaquote:Op maandag 21 oktober 2024 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat bedoelt u?
ik kreeg de cadeautjes in een versierde schoenendoos met een zelfgemaakt rijmpje/verhaaltje per cadeautje. Dat soort spul wil ik dan wel weer heel graag bewaren![]()
wist je dat bijna niemand weet wat nihil betekentquote:
Verbaast mij niets, taalvaardigheid gaat hard achteruit tegenwoordig, tis allemaal slang en mocrotaalquote:Op maandag 21 oktober 2024 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wist je dat bijna niemand weet wat nihil betekent
valt mij op dat als men het gebruikt, dat het bijna altijd verkeerd is
/nutteloze feitjes, heb je niks aan, mag je weer vergeten
hier zit een aanname in dat volwassenen dit wel zouden wetenquote:Op maandag 21 oktober 2024 17:56 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Verbaast mij niets, taalvaardigheid gaat hard achteruit tegenwoordig, tis allemaal slang en mocrotaal
trustequote:Op maandag 21 oktober 2024 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
thuis. Wil eigenlijk wel gewoon m'n bed in nu
ik ga dit aan AI vragenquote:Op maandag 21 oktober 2024 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier zit een aanname in dat volwassenen dit wel zouden weten
^ en daar zit weer een aanname in dat jij het hebt over jeugdigen
Dat mag, je weet dat AI niet is ingericht/bedoeld om correctie informatie voor te leggen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |