Gemiste meetkans jaquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:25 schreef kwiwi het volgende:
Weten jullie nog @:budapestenaar en @:datismijnmening dat we een keer alle drie op bijna hetzelfde in Budapest waren?
Was leuk geweest als we elkaar daar hadden getroffenquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:25 schreef kwiwi het volgende:
Weten jullie nog @:budapestenaar en @:datismijnmening dat we een keer alle drie op bijna hetzelfde in Budapest waren?
Ik reis niet met 30 prinsessenjurkjesquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
Gedoe om met je koffers door het OV te moeten slepen
nja, niet echt een trolley, maar gewoon zo'n harmonicabusquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waar zit je, dat je met een trolleybus zou moeten?
Veel plezier!quote:
Niet?quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik reis niet met 30 prinsessenjurkjes
Maar wat trek je aan dan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik reis niet met 30 prinsessenjurkjes
je kunt toch een paar dagen hetzelfde prinsessenjurkje aantrekken?quote:
Prima plekquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, niet echt een trolley, maar gewoon zo'n harmonicabus
zit een beetje randje centrum. in de buurt van Blaha Lujza ter
appartement.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima plekHotel of appartement?
Hoe kon het ook andersquote:
Gewoon een auto huren, nog fijnerquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dat altijd veel relaxter na een vlucht, taxi ipv OV.
Dan kun je toch geen insta foto’s makenquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt toch een paar dagen hetzelfde prinsessenjurkje aantrekken?
Györquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
appartement.
ga wel nog 1 nacht naar Györ, daar moet ik nog even een hotel zoeken
uh.. ja, logisch toch?quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
AliexpressJa als ik 1 afstandsbediening heb gekocht wil ik er gelijk nog 34 bij bestellen
[ afbeelding ]
Ja jij hebt alleen maar gezocht, niet gekochtquote:Op maandag 21 oktober 2024 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uh.. ja, logisch toch?
Ik heb pas op laptops gezocht, maar ik krijg nog geen suggesties.
truequote:Op maandag 21 oktober 2024 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kun je toch geen insta foto’s maken
jep. ga zaterdag in Boedapest naar een competitewedstrijd van FTC en dinsdag naar 1 van Gyor.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Györ![]()
![]()
Mijn eerste woonplaats in Hongarije. Vind daar iets handballerigs plaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |