Schaam je met je poster van een verkrachter en moordenaar boven je bed.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:05 schreef Ama het volgende:
Straks ga je mij nog vertellen dat 2Pac zeker ook niet meer leeft.
Nee boven mijn bureau, beter opletten Niels.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Schaam je met je poster van een verkrachter en moordenaar boven je bed.
Nog erger.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee boven mijn bureau, beter opletten Niels.
Ik pleur hem meteen in de container nu jij het zegt ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik pleur hem meteen in de container nu jij het zegt ja!Zat meer te denken aan ritueel verbranden en biechten in Italië.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
Ik begreep hem hoor.quote:
Laat mij met rust.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begreep hem hoor.Jammer dat Ama als zelfbenoemd fan hem niet door heeft!
quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik pleur hem meteen in de container nu jij het zegt ja!De pleuris is een ziekte. Mag niet hier hè op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kanker, tyfus, de tering en ook de pleuris laat staan de pest mag hier niet.. Ga maar naar je koffiechat. Hier zijn we deftig namelijk.Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
Niet gelezen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
De pleuris is een ziekte. Mag niet hier hè op FOK!
Kanker, tyfus, de tering en ook de pleuris laat staan de pest mag hier niet.. Ga maar naar je koffiechat. Hier zijn we deftig namelijk.
Zo blijf je zwakzinnig.quote:
ad hominem (op de man). Je kunt het niet winnen van me en dan kom je met zulks.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Liever zwakzinnig dan een zure alcoholist.
Alsof jij iets te kiezen hebt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Liever zwakzinnig dan een zure alcoholist.
Is het gelogen dan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
ad hominem (op de man). Je kunt het niet winnen van me en dan kom je met zulks.
Ik ben superduidelijk geweest.
Slap verhaal er het daar op te gooien. Gevalletje Ad Hominem.quote:
Caps lock is cool.quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
RUG RECHT!
PIK STIJF!
BORST VOORUIT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |