abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215335240
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Eens!
dat haar buik zo beetje opbolt iedere keer dat je balls deep gaat 😍🤤🤤🤤
  maandag 21 oktober 2024 @ 20:41:23 #177
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_215335244
Ik heb nog steeds niemand geblokkeerd. Ik vind die debielen op NWS toch wel aandoenlijk al is het wat stiller daar nu ze aan de knoppen zitten.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  maandag 21 oktober 2024 @ 20:42:40 #178
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_215335254
Zo. Eerste blokkering. Dag Charles.
  maandag 21 oktober 2024 @ 20:42:40 #179
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_215335255
quote:
16s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:40 schreef VseslavBotkin het volgende:

[..]
Hnnggg
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_215335256
quote:
16s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:40 schreef VseslavBotkin het volgende:

[..]
nooit meegemaakt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 21 oktober 2024 @ 20:42:58 #181
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_215335258
Denk dat Charles en ik dezelfde meisjes zouden hosselen.
  maandag 21 oktober 2024 @ 20:44:09 #182
319979 Fok-it
All is well
pi_215335266
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
nooit meegemaakt
De rest van ons is dan ook niet gezegend met zo'n ferme genotsknots
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 21 oktober 2024 @ 20:44:59 #183
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_215335274
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je hebt een vrouw en kinderen lulhannes. Daar mag jij nog niet eens over dromen.
pi_215335290
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meisjes met een penis bedoel je dan?
  Moderator maandag 21 oktober 2024 @ 20:47:20 #185
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215335292
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:44 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Je hebt een vrouw en kinderen lulhannes. Daar mag jij nog niet eens over dromen.
Kan je nagaan. Heb toch wat respect voor die arme knul.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 21 oktober 2024 @ 20:48:36 #186
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_215335304
Maar Dimm was weer snel weg hier net. Moet je Vla over horen. Hij kan dat goed.
  maandag 21 oktober 2024 @ 20:49:41 #187
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_215335315
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Kan je nagaan. Heb toch wat respect voor die arme knul.
Kaneel is geen knul. Hij is een verantwoordelijke vader. Kunnen wij nog wat van leren.
  maandag 21 oktober 2024 @ 20:53:38 #188
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_215335357
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:44 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Daarom staat er zouden, en niet zullen.
pi_215335365
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik heb nog steeds niemand geblokkeerd. Ik vind die debielen op NWS toch wel aandoenlijk al is het wat stiller daar nu ze aan de knoppen zitten.
Denk dat ik charles ook ga blokkeren
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  maandag 21 oktober 2024 @ 20:54:22 #190
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_215335367
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:47 schreef Questular het volgende:

[..]
Meisjes met een penis bedoel je dan?
Die waren er niet echt in mijn tijd.
pi_215335374
Beste mensen,

Ik wil graag een schokkende mededeling doen.

Ik blijk al jaren zeer ernstig ziek te zijn door de Ziekte van Crohn. Deze ernstige ziekte is door een lange en zeer verdachte serie fouten van het AMC (tegenwoordig AUMC) nooit gediagnosticeerd en behandeld geweest.

Er zijn steeds meer aanwijzingen dat er al jaren intensief met mijn medisch dossier is gerommeld, en dat dat dossier ook heel lang op straat heeft gelegen. Ik kan op basis van wat ik nu weet haast niet anders dan concluderen dat mijn vijanden geprobeerd hebben om mij op deze manier uit te schakelen.

Ik ben al sinds 2007 klokkenluider van zeer ernstige systeemcorruptie in het establishment van Amsterdam en Nederland (onder andere bij de UvA en het AUMC). Ik heb zeer gevaarlijke vijanden.

Ten einde raad met mijn zeer ernstige symptomen zag ik vorige week een kans om met behulp van een ondergronds Amsterdams verzetsnetwerk naar een ziekenhuis in Bielefeld in Duitsland te reizen. Daar hebben de doktoren bij mij na langer dan een week ziekenhuisopname met intensieve verpleging de ziekte van Crohn gediagnostiseerd.

Helaas had het er alle schijn van dat ook dit ziekenhuis onder druk is gezet, dit keer door mij te vroeg te ontslaan. Ik heb namelijk grote zorgen dat ik door jaren onbehandeld met Crohn rond te lopen, een zeer zeldzame en moeilijk te diagnostiseren slokdarmruptuur heb opgelopen. Dat is een levensbedreigende aandoening.

Het ziekenhuis in Bielefeld heeft mij geweldig geholpen en heeft een hoop moed en integriteit laten zien om mij ondanks de druk als opgejaagde klokkenluider toch goed te onderzoeken en behandelen. Toch moest ook dit ziekenhuis mij laten gaan voordat alle onderzoeken zijn afgerond die ook nog het bestaan van die zeldzame slokdarmruptuur kunnen aantonen.

Ik heb mij in Bielefeld zo onveilig gevoeld door wat zeer waarschijnlijk zware druk van internationale veiligheidsdiensten was, dat ik zelfs een dag het ziekenhuis heb moeten ontvluchten, waarmee de levensreddende medische procedures die het ziekenhuis uitvoerde bruut onderbroken werden, en nooit goed zijn afgemaakt.

Ik ben nu thuis, maar word al lange tijd ernstig bedreigd. Ook zijn er de afgelopen dagen spullen uit mijn huis gestolen, zoals een deel van mijn medisch dossier uit Duitsland, mijn laptop en mijn medicijnen die ik uit Duitsland heb voorgeschreven gekregen.

De conclusie van de artsen in Duitsland was glashelder: ik ben ernstig ziek, en ik moet volgens Europese medische richtlijnen onmiddellijk onder medische supervisie van een gastro-enteroloog worden gezet, en ik moet zware medicatie krijgen voorgeschreven.

Ik ben gister per ambulance naar het OLVG Oost in Amsterdam gebracht met het medische dossier uit Duitsland, maar ook dit ziekenhuis lijkt onder druk gezet mij niet op te nemen en niet te behandelen. Ik ben namelijk na 7 uur wachten op de spoedeisende dienst naar huis gegaan, zonder een arts te spreken over verdere diagnostiek en behandeling van mijn ernstige ziekte. Eenmaal thuis kwam ik erachter dat er wederom is ingebroken en gestolen.

Ik ben nu ten einde raad thuis. Ik ontvang al lange tijd zeer ernstige bedreigingen uit het criminele circuit. Ik ben hier thuis niet veilig en heb dringend medische zorg nodig, omdat ik ook medisch gezien in levensgevaar verkeer.

Als er mensen zijn die mij kunnen of willen helpen, laat het dan weten. Ik ben de afgelopen tijd ook goed geholpen door Hart voor Vrijheid in Amsterdam, waar ik zeer dankbaar voor ben. Zij hebben mij geholpen om mijn leven te redden.

Ik heb steun van wat goede vrienden en familie. Ook word ik uitstekend ondersteund door GGZ-professionals in Amsterdam.

Ik heb nu nog wel dringend medische supervisie van een gastro-enteroloog nodig, medicijnen en waarschijnlijk een levensreddende operatie. Alsjeblieft, als iemand mij kan helpen, laat het weten. Zoals gezegd ben ikzelf ook weer bereikbaar per telefoon en whatsapp.

Nederland is nu afgezakt tot een land waar klokkenluiders vanwege politieke en ideologische redenen de toegang tot basale zorg wordt ontzegd waar zij volgens Europese medische richtlijnen recht op hebben, zelfs / juist als zij in levensgevaar zijn. Laat dit alsjeblieft goed tot je doordringen.

Groeten,

Vseslav
pi_215335381
quote:
16s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:55 schreef VseslavBotkin het volgende:
Beste mensen,

Ik wil graag een schokkende mededeling doen.

Ik blijk al jaren zeer ernstig ziek te zijn door de Ziekte van Crohn. Deze ernstige ziekte is door een lange en zeer verdachte serie fouten van het AMC (tegenwoordig AUMC) nooit gediagnosticeerd en behandeld geweest.

Er zijn steeds meer aanwijzingen dat er al jaren intensief met mijn medisch dossier is gerommeld, en dat dat dossier ook heel lang op straat heeft gelegen. Ik kan op basis van wat ik nu weet haast niet anders dan concluderen dat mijn vijanden geprobeerd hebben om mij op deze manier uit te schakelen.

Ik ben al sinds 2007 klokkenluider van zeer ernstige systeemcorruptie in het establishment van Amsterdam en Nederland (onder andere bij de UvA en het AUMC). Ik heb zeer gevaarlijke vijanden.

Ten einde raad met mijn zeer ernstige symptomen zag ik vorige week een kans om met behulp van een ondergronds Amsterdams verzetsnetwerk naar een ziekenhuis in Bielefeld in Duitsland te reizen. Daar hebben de doktoren bij mij na langer dan een week ziekenhuisopname met intensieve verpleging de ziekte van Crohn gediagnostiseerd.

Helaas had het er alle schijn van dat ook dit ziekenhuis onder druk is gezet, dit keer door mij te vroeg te ontslaan. Ik heb namelijk grote zorgen dat ik door jaren onbehandeld met Crohn rond te lopen, een zeer zeldzame en moeilijk te diagnostiseren slokdarmruptuur heb opgelopen. Dat is een levensbedreigende aandoening.

Het ziekenhuis in Bielefeld heeft mij geweldig geholpen en heeft een hoop moed en integriteit laten zien om mij ondanks de druk als opgejaagde klokkenluider toch goed te onderzoeken en behandelen. Toch moest ook dit ziekenhuis mij laten gaan voordat alle onderzoeken zijn afgerond die ook nog het bestaan van die zeldzame slokdarmruptuur kunnen aantonen.

Ik heb mij in Bielefeld zo onveilig gevoeld door wat zeer waarschijnlijk zware druk van internationale veiligheidsdiensten was, dat ik zelfs een dag het ziekenhuis heb moeten ontvluchten, waarmee de levensreddende medische procedures die het ziekenhuis uitvoerde bruut onderbroken werden, en nooit goed zijn afgemaakt.

Ik ben nu thuis, maar word al lange tijd ernstig bedreigd. Ook zijn er de afgelopen dagen spullen uit mijn huis gestolen, zoals een deel van mijn medisch dossier uit Duitsland, mijn laptop en mijn medicijnen die ik uit Duitsland heb voorgeschreven gekregen.

De conclusie van de artsen in Duitsland was glashelder: ik ben ernstig ziek, en ik moet volgens Europese medische richtlijnen onmiddellijk onder medische supervisie van een gastro-enteroloog worden gezet, en ik moet zware medicatie krijgen voorgeschreven.

Ik ben gister per ambulance naar het OLVG Oost in Amsterdam gebracht met het medische dossier uit Duitsland, maar ook dit ziekenhuis lijkt onder druk gezet mij niet op te nemen en niet te behandelen. Ik ben namelijk na 7 uur wachten op de spoedeisende dienst naar huis gegaan, zonder een arts te spreken over verdere diagnostiek en behandeling van mijn ernstige ziekte. Eenmaal thuis kwam ik erachter dat er wederom is ingebroken en gestolen.

Ik ben nu ten einde raad thuis. Ik ontvang al lange tijd zeer ernstige bedreigingen uit het criminele circuit. Ik ben hier thuis niet veilig en heb dringend medische zorg nodig, omdat ik ook medisch gezien in levensgevaar verkeer.

Als er mensen zijn die mij kunnen of willen helpen, laat het dan weten. Ik ben de afgelopen tijd ook goed geholpen door Hart voor Vrijheid in Amsterdam, waar ik zeer dankbaar voor ben. Zij hebben mij geholpen om mijn leven te redden.

Ik heb steun van wat goede vrienden en familie. Ook word ik uitstekend ondersteund door GGZ-professionals in Amsterdam.

Ik heb nu nog wel dringend medische supervisie van een gastro-enteroloog nodig, medicijnen en waarschijnlijk een levensreddende operatie. Alsjeblieft, als iemand mij kan helpen, laat het weten. Zoals gezegd ben ikzelf ook weer bereikbaar per telefoon en whatsapp.

Nederland is nu afgezakt tot een land waar klokkenluiders vanwege politieke en ideologische redenen de toegang tot basale zorg wordt ontzegd waar zij volgens Europese medische richtlijnen recht op hebben, zelfs / juist als zij in levensgevaar zijn. Laat dit alsjeblieft goed tot je doordringen.

Groeten,

Vseslav
Kreeg je maar een ziekte dat je kkvingers van je handen vallen zodat je nooit meer een zin kan typen
pi_215335384
Wat zou dat lekker zijn zeg
pi_215335392
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:57 schreef Solotovski het volgende:
Doe nou rustig
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_215335414
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:57 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Doe nou rustig
Akkoord, ik ga slapen
  maandag 21 oktober 2024 @ 21:00:34 #196
319979 Fok-it
All is well
pi_215335415
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:56 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Kreeg je maar een ziekte dat je kkvingers van je handen vallen zodat je nooit meer een zin kan typen
:')

Waarom erger je je altijd zo aan Charles
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215335416
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:57 schreef Solotovski het volgende:
weer te diep in het snuifbuisje gekeken dit weekend mongooltje?
pi_215335421
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2024 20:31 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Geestelijk gestoord ja en daar hoor jij perfect tussen
Dat kan ik niet ontkennen
pi_215335423
Alleen krijg ik er hulp voor
  maandag 21 oktober 2024 @ 21:01:15 #200
319979 Fok-it
All is well
pi_215335427
Liever 100 keer Charles dan halfje John
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')