Maantjequote:
Jazeker. Jij ook?quote:
Nu weer aan het werkquote:
Mag ik meedoen?quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben toe aan een jaar slapen
Slapen rules.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:07 schreef DrMarten het volgende:
Slapen![]()
Nacht van zaterdag op zondag voor het eerst in jaren weer eens 8 uur aan één stuk doorgeslapen. Was helemaal in de war toen ik wakker werd
Slapen is sowieso een hobby van me, maar altijd wel met onderbrekingen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Slapen rules.Had maanden slecht geslapen en laatste weken eindelijk weer een beetje normaal.
Ben nog steeds uitgeput, dat wel.
Zo jaloersquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Hier klokje rond geslapenwas zo moe
quote:
Ik ben echt compleet uitgeput.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Slapen is sowieso een hobby van me, maar altijd wel met onderbrekingen.
Nu tijdelijk andere medicatie en ik weet niet wat me overkomt
3 nachten achter elkaar door kunnen slapen tot de wekker, of tot ik gewoon wakker werd na 8 uur.
Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik dat hen gehad.
Mooi te lezen dat het bij jou de goede kant op gaat. Kan me voorstellen dat de laatste maanden er in gehakt hebben bij je.
Die hebben je liever in een burnout binnenkort?quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben echt compleet uitgeput.Maar hoef natuurlijk niet op enige vorm van begrip te rekenen op mn werk.
Dat vind ik heel kwalijk van je werk... zorgen doe je toch voor je mensenquote:Op maandag 28 oktober 2024 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben echt compleet uitgeput.Maar hoef natuurlijk niet op enige vorm van begrip te rekenen op mn werk.
Ik werk gewoon op halve kracht. Toch niemand die het opvalt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die hebben je liever in een burnout binnenkort?
Ziekmelden geen optie?
Klinkt niet als een fijne baanquote:Op maandag 28 oktober 2024 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk gewoon op halve kracht. Toch niemand die het opvalt.
Mn werk is best okay en mn collega's zijn fijn maar laten we het maar niet over het management hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt niet als een fijne baan
Gelukkig voor de eerste dingenquote:Op maandag 28 oktober 2024 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Mn werk is best okay en mn collega's zijn fijn maar laten we het maar niet over het management hebben.
Pas wel een beetje op jezelf!quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk gewoon op halve kracht. Toch niemand die het opvalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |