Jep!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes even bijwerken en verfen, scheelt weer om het zelf te kleuren
Vrijdagmiddag vunzigheid.quote:
LovelAI?quote:
There's a line, buddyquote:
Het is natuurlijk per persoon verschillend. Een ex vriendin van me hoefde ook nooit wat met haar wenkbrauwen te doen, zat van nature al perfect (donkere wenkbrauwen, geen haartjes buiten de wenkbrauwlijn).quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep!
(Nog nooit wat met mijn wenkbrauwen gedaan, behalve fronsen. Dus de grote vraag is; waarom)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is natuurlijk per persoon verschillend. Een ex vriendin van me die hoefde ook nooit wat met haar wenkbrauwen te doen, zat van nature al perfect (donkere wenkbrauwen, geen haartjes buiten de wenkbrauwlijn).
Ik heb hele blonde wenkbrauwen, dus als ik ze niet verf doet dat echt wat met mijn gezichtsexpressie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat begrijp ik wel ja
En als je je er goed bij voelt vooral doen
(Ik doe niet aan make-up, mooie nagels of wenkbrauwen. Snap de theorie erachter. Alleen ben te lui)
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is natuurlijk per persoon verschillend. Een ex vriendin van me hoefde ook nooit wat met haar wenkbrauwen te doen, zat van nature al perfect (donkere wenkbrauwen, geen haartjes buiten de wenkbrauwlijn).
Ik heb hele blonde wenkbrauwen, dus als ik ze niet verf doet dat echt wat met mijn gezichtsexpressie.Heb ook lichte wenkbrauwen, op zich wel zichtbaar maar voor mij te licht.. dus dan maar verven of zelf kleuren met een potloodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Derde. Tettenman is mijn tweede naam.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha Vunzigheid is jouw tweede naam?
En die is nog niet bereikt.quote:
Excuus excuusquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Derde. Tettenman is mijn tweede naam.
Best donkere volgens mij.. en dat van die wenkbrauwen haren omhoog kammen is alweer voorbijquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat is er trouwens nu in de mode betreft wenkbrauwen?
Niet die hele dikke meer toch?
Ik zie soms wel mensen voorbij komen met omhoog gekamde wenkbrauwen. Dat vind ik persoonlijk minder mooi
Als je echt spijt hebt dan...quote:
Oh! Bij HNTM en bij Vanderpump Rules zitten meiden die die dat doen... ziet er een beetje vreemd uitquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Best donkere volgens mij.. en dat van die wenkbrauwen haren omhoog kammen is alweer voorbij
quote:
* checkt DMquote:
Wat?quote:
Ja ik vind het ook niet mooiquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Bij HNTM en bij Vanderpump Rules zitten meiden die die dat doen... ziet er een beetje vreemd uit
Hm... moet me er eens in verdiepen. Donkere wenkbrauwen kunnen mooi zijn denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |