Spannendquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb een afspraak gemaakt voor morgengewoon om te kijken wat ik nu zou kunnen.
Ik merk dat ik echt heel heel heel graag zou willen verhuizen en mn eigen plekje zou willen, als dat zou kunnen
Dat ziet eruit alsof je netto steeds minder krijgtquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]mijn inkomen is er de afgelopen vier maanden steeds op vooruit gegaan, ga zo door inkomen!
ja best welquote:
ik krijg netto steeds meerquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ziet eruit alsof je netto steeds minder krijgt
Ja zulke bedragen zetten tenminste zoden aan de dijkquote:
ik bedoel de keus tussen 'wil je alles inzetten of niks'quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zulke bedragen zetten tenminste zoden aan de dijk
Hmm, hangt een beetje van het totaalplaatje af denk ik.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
Welk energielabel zouden jullie minimaal willen?
Eens kijken of ik dat ergens kan zien.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
Welk energielabel zouden jullie minimaal willen?
ik heb echt geen idee meer wat mijn huis nu heeft.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, hangt een beetje van het totaalplaatje af denk ik.
Mijn huis was toen D
ik zou het willenquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:10 schreef essnhills het volgende:
Bij mij ging het toen wel heel snel.
Ik had een oriënterend gesprek met de hypotheekadviseur en 4 weken later ofzo zat ik het voorlopig koopcontract te ondertekenen![]()
Truequote:Op maandag 21 oktober 2024 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, hangt een beetje van het totaalplaatje af denk ik.
Mijn huis was toen D
Wat je wilt? In je hoofd?quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Eens kijken of ik dat ergens kan zien.
Tuin lijkt me wel een beetje groot ingeschat.quote:Dit appartement uit bouwjaar 1972 en heeft een woonoppervlak van 69 vierkante meter. Dit appartement heeft een geschat energielabel C en heeft een tuin van zo’n 504 vierkante meter.
Nee ik weet het nu ook niet. Zal wel rond B ofzo zijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee meer wat mijn huis nu heeft.
Ja voor deze moesten ze toen een label laten maken ivm de verkoop natuurlijkquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True
Mijne was G maar je krijgt zo'n label eens in de 10 jaar ofzo en toen oude bewoner eruit ging hebben ze hier dubel glas in gezet. Weet niet wat het nu is
[..]
Wat je wilt? In je hoofd?
energielabel ook, random schattingen van internet zou ik niet vertrouwenquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Tuin lijkt me wel een beetje groot ingeschat.
gevonden in de mailquote:Op maandag 21 oktober 2024 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik weet het nu ook niet. Zal wel rond B ofzo zijn
jij hebt sowieso heel laagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |