Castillion en Poepon.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
To be fair we hebben toch ook niet echt iets beter gehad sinds Kluivert![]()
Misschien Babel maar dat was geen echte spits of Siem de Jong hoewel die middenvelder was speelde hij zijn beste wedstrijden als die in de spits stond.
Qua eigen jeugd niet. En het blijft inderdaad bizar dat ze Brobbey teruggekocht hebben. Maar nu dat de situatie is zie ik hem graag slagen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
To be fair we hebben toch ook niet echt iets beter gehad sinds Kluivert![]()
Misschien Babel maar dat was geen echte spits of Siem de Jong hoewel die middenvelder was speelde hij zijn beste wedstrijden als die in de spits stond.
Dat was sarcastischquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat je hier zelf niet onder valt.
[..]
[..]
Voor zover argumenteren op z’n @Tjacka ‘squote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk ook dat de meeste users hem nooit een geweldige speler hebben gevonden en hem zeker niet als de nieuwe Haaland zagen. Toen ik nog de jeugd volgde heb ik hem nog de nieuwe Castillion genoemd. Het trollen van jullie slaat dan ook helemaal nergens op. Brobbey is een stuk talentvoller dan Giminez
Brobbey > Giménez > Haalandquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:38 schreef Tjacka het volgende:
Brobbey is een stuk talentvoller dan Giminez
Oei. Je bent wel uitgespeeld.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor zover argumenteren op z’n @:Tjacka ‘s
Zo ben je wel af voor je begint hè.
alleen richting het positievequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:59 schreef Tjacka het volgende:
Mag ik mijn voorspelling nog aanpassen?
Ook een lekkere tijd. Heb m'n dag niet en waarschijnlijk vroeg naar m'n nest. En we gaan winnen natuurlijk.quote:
Ik ook kerel. Speciaal mijn dienst laten omzetten. Net op tijd thuis rond 20:45!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:12 schreef Black-Death het volgende:
Mooi. Ik zit om 21.00 klaar voor de buis.
Weghorst basis?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond weer naar de Nieuwe Haaland kijken. @:wotte @:de_pel
Zelden zo'n combinatie van kracht, snelheid en finesse gezien.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond weer naar de Nieuwe Haaland kijken. @:wotte @:de_pel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |