Zeg dat tegen je vriendje die niet verder komt dan constant persoonlijke aanvallen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun jij normaal doen of zit dat er echt niet in?
Wie is mijn vriendje?quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zeg dat tegen je vriendje die niet verder komt dan constant persoonlijke aanvallen.
Als ik gewoon inhoudelijk op een bericht van een ander reageer hoeft die kuttekop niet op de man te spelen toch? Anders lees je het even terug, dan kan je concluderen dat hij meteen weer op de man speelt ipv inhoudelijks iets toevoegt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie is mijn vriendje?
Als iedereen je uitkotst ligt het wellicht aan jezelf toch?
Deed je vriendje maar eens aan cardio.quote:Op maandag 21 oktober 2024 21:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zeg dat tegen je vriendje die niet verder komt dan constant persoonlijke aanvallen.
inhoudelijk reageren is niet voor je weggelegd merk ik. Kleuter.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Deed je vriendje maar eens aan cardio.
Visuele weergave van halve gare Harrie en Klaas met een mening.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:54 schreef KingRoland het volgende:
Een situatieschets van de sfeer in dit topic
[ afbeelding ]
@:rambodirk @:zipportal
Je zuurstoftekort speelt weer op. Misschien ook even een hersenscan laten maken want ik denk dat er iets tegen die laatste paar cellen aandrukt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Visuele weergave van halve gare Harrie en Klaas met een mening.
[ afbeelding ]
Kijk, er zijn wel wat users hier waaronder ik die wellicht niet de meest heldere lichten zijn uit de kerstboom. Die hebben dan nog wel eens een leuk grapje of een geinige act.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je zuurstoftekort speelt weer op. Misschien ook even een hersenscan laten maken want ik denk dat er iets tegen die laatste paar cellen aandrukt.
Nog even en ik stap ook op de bandwagonquote:Op maandag 21 oktober 2024 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga niet mee in de hype, maar vind het nu wel leuk worden. Hij maakt het steeds waar. Hij is zich te bewust van z'n "cultstatus" dat maakt het iets minder leuk. Ons Ber, Folkert of Charlie George hadden geen idee. Daarom zijn de wielrenners en schaatsers Gert Jacobs en Hulzebosch zo nep, en was Dries van Wijhe een held. Nu dwaal ik af.
Oké bedankt Hans. Nu weer ontopic, ook al is dat erg moeilijk voor je.quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kijk, er zijn wel wat users hier waaronder ik die wellicht niet de meest heldere lichten zijn uit de kerstboom. Die hebben dan nog wel eens een leuk grapje of een geinige act.
Die act van jou is inmiddels zo leuk als een kalknagel.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog even en ik stap ook op de bandwagon
Trusten. Ik kijk Rondo dan ook legge. Zin in de CL.quote:
AKINFENWAquote:Op maandag 21 oktober 2024 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Brabbiegenot , gewoon hulp afwijzen van Van Basten , Bosman , Kluivert en ga zo maar door . Zien we over 10 jaar terug als een hobbelende Akinfenwa bij clubs als Wimbledon en DrunkieMcFadden FC.
Brobbey (Akpom '46, Weghorst '80)quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:11 schreef Wotte het volgende:
Ik had persoonlijk eerder Akpom opgesteld in plaats van Brobbey en dan Weghorst blijven brengen in minuut 60.
Apart ja, Kakbom heeft er toch echt 2 meer gemaakt dan Brian. En 2/0 = oneindig veel beter. In minder minuten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik mis Akpom in deze discussie
Dus vanuit meer xG in veel meer minuten lukt het hem niet om te scoren. Dan zal hij inderdaad wel pech hebben in plaats van de kwaliteit in het afronden missen…quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:49 schreef Schanulleke het volgende:
Zijn xG ligt ook hoger dan dat van Weghorst. Hij is tot dusver gewoon wat ongelukkig.
Ik vermoed dat ze zoiets wel eens geprobeerd hebben.quote:Op maandag 21 oktober 2024 20:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Misschien eens wat meer cardio doen ipv alleen maar krachttraining.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Bassie was een topvoetballer, als trainer hopeloos. Er zijn beter opties dan Bassie om 'te leren spitsen'.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 00:51 schreef De_Pel het volgende:
Bassie wilde Brubbie wel effe leren spitsen.
Was niet nodig…
[ afbeelding ]
Nog los van hoe dat zit met "zich aanbieden om te helpen" en hoe hij als trainer van het hele team door de mand viel; en zijn eindeloze onvoorbereide en volledig de plank misslaande opmerkingen op TV....quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bassie was een topvoetballer, als trainer hopeloos. Er zijn beter opties dan Bassie om 'te leren spitsen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |