kritiek is prima maar wat jij doet is constant 1 grote zure bak stront plaatsen. Het komt echt heel anti over. Maargoed iedereen is gek behalve jij dusquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je vriendje Sandman komt anders niet verder dan dat ik voor PSV ben. Een hekel aan Ajax is ook gelul. Kritisch is al verboden.
pasveer heeft er zeker een aandeel in en was ook mede daardoor dat de beslissing op hem viel. Em daar heeft farioli totnutoe gewoon gelijk in gekregen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat zegt Pasveer zelf en Farioli zegt hetzelfde maar niet met zoveel woorden.
Het is ook niet zo vergezocht om te stellen dat communicatie in het bespelen van de ruimte uitermate belangrijk is.
Als Ramaj ook te timide daarvoor is dan moet je Pasveer opstellen of Baas/Sutalo vervangen met iemand die dat wel kan.
wat ik al maanden over Brobbey roep kwam vandaag tig keer terug via anderen, maar dan ben jij ineens onzichtbaar. Lekker consistent hoorquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
kritiek is prima maar wat jij doet is constant 1 grote zure bak stront plaatsen. Het komt echt heel anti over. Maargoed iedereen is gek behalve jij dus
Voor Ajax ben je zeker niet iigquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je vriendje Sandman komt anders niet verder dan dat ik voor PSV ben. Een hekel aan Ajax is ook gelul. Kritisch is al verboden.
Laat jij 1 Post zien dat ik voor een andere club benquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Voor Ajax ben je zeker niet iig![]()
Kun je 3 posts laten zien dat je juicht voor Ajax? Ik verwacht van niet
het gaat niet alleen over brobbey natuurlijk. Maar lekker doorgaan met je act, helemaal prima man.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
wat ik al maanden over Brobbey roep kwam vandaag tig keer terug via anderen, maar dan ben jij ineens onzichtbaar. Lekker consistent hoor
Ok confirmed dus dat je niet voor Ajax bent, nu kun je stoppen met deze act.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Laat jij 1 Post zien dat ik voor een andere club ben
Als je iets beweert, kom dan met bewijs.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:57 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ok confirmed dus dat je niet voor Ajax bent, nu kun je stoppen met deze act.
Er is ruimte in de fanclub van de op een na snelste speler in de Premier League.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:59 schreef Pedroso het volgende:
Toch wel een fout geweest om Forbs te laten gaan, nu moet zelfs Rasmussen op die plek invallen.
Forbs zorgde in ieder geval voor gevaar en begon best goed in de voorbereiding. Nu heb je na Godts helemaal niets op linksbuiten, zelfde geldt eigenlijk ook voor rechtsbuiten.
Hopelijk blijven we bij tot aan de winterstop en komen er voor die plekken wat versterkingen bij.
forbs kan echt nauwelijks wat met de bal denk ik. Dan had je hem gehouden maar voegt vrij weinig toe. En toch ergens gedacht misschien dat bergwijn niet zo last minute zou weggaan tegen een bod wat je echt niet kon laten liggen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:59 schreef Pedroso het volgende:
Toch wel een fout geweest om Forbs te laten gaan, nu moet zelfs Rasmussen op die plek invallen.
Forbs zorgde in ieder geval voor gevaar en begon best goed in de voorbereiding. Nu heb je na Godts helemaal niets op linksbuiten, zelfde geldt eigenlijk ook voor rechtsbuiten.
Hopelijk blijven we bij tot aan de winterstop en komen er voor die plekken wat versterkingen bij.
Kwam best veel gevaar af, snelheid is voor een buitenspeler best lekker. Was minder blind dan velen denken en sowieso 2 klassen beter dan Rasmussen (maar dat ben je al snel).quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
forbs kan echt nauwelijks wat met de bal denk ik. Dan had je hem gehouden maar voegt vrij weinig toe. En toch ergens gedacht misschien dat bergwijn niet zo last minute zou weggaan tegen een bod wat je echt niet kon laten liggen.
Rasmussen is echt niet tot nauwelijks beter dus 2 vleugelspelers in de winter is wel echt een must, huur danwel koop.
Maar het drukke programma is er nu em mer deze selectie zou je dan eventueel kunnen overwegen met 2 spitsen te spelen
snelheid zeker mee eens, bleef alleen aan de bal zo doelloos. Leek wel bang voor dat ding.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kwam best veel gevaar af, snelheid is voor een buitenspeler best lekker. Was minder blind dan velen denken en sowieso 2 klassen beter dan Rasmussen (maar dat ben je al snel).
Nu nog maar even 3 maanden roeien met de riemen die je hebt, het is niet anders.
Dat klopt.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag in het stadion, dan zie je toch wat andere dingen dan op televisie. Mij viel op dat Brobbey constant zelf de eerste overtreding maakt, naar achter. Lichaam er in zetten, vastpakken, duwen met de arm. Telkens weer.
Ik beweer alleen dat je niet voor Ajax bent, jij beweert van wel dus waar is je bewijsquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je iets beweert, kom dan met bewijs.
Dat was user @Caland die meent nog altijd dat die goal tegen Lazio niet ontzettend gelukkig voor zijn voeten viel.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Iemand die Gimenez een wereldspits vindt kan je sowieso niet serieus nemen.
willem 2 en die club uit israel kun en moet je wel winnen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:17 schreef Pedroso het volgende:
Na volgende week (Willem 2) Feyenoord (U), PSV (T) en Twente (U) en dan tussendoor ook nog Europees.
Verwacht er niet heel veel van eerlijk gezegd, zeker uit is het nog steeds niet best.
Welke van de zes?quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat was user @:Caland die meent nog altijd dat die goal tegen Lazio niet ontzettend gelukkig voor zijn voeten viel.
Dat is al 1 hele post meer dan dat jij als bewijs hebt , jammer joh pipoquote:Op zondag 20 oktober 2024 21:29 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wow 1 post uit 2021 ik ben overtuigd hoorhou nou maar gewoon op met deze act aub
Ik heb geen idee over welke goal je het hebt, maar ik vermoed dat Brubbie die met zijn harde voetjes de ballenvanger in had gejankt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |