Je wordt echt weggevaagd tegen die beide clubs. Zonde dat de klassieker niet doorging vorige maand, toen was Feyenoord misschien nog wel op een gelijkspel te pakken, nu ga je er gewoon hard vanaf.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:50 schreef Ludachrist het volgende:
Het valt wel een beetje tegen, zeker als je het vergelijkt met PSV en Feyenoord deze week. Biedt weinig vertrouwen voor de komende weken.
De club is gewoon in opbouw en duurt nog wel een paar seizoenen voor het kwalitatief weer op niveau is.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:45 schreef tong80 het volgende:
Het is diep triest. Ga me bijna schamen. Dit is weer een dieptepunt. Totale bagger en een schande voor wat Ajax ooit was.
ik heb wel erger gezien hooe vorig jaar. Ja het is dodelijk saai, geen tempo slappe hap maar die wisselvalligheid heb je gewoon met deze selectie. Hopelijk een tijdelijke opleving in rotterdamquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:45 schreef tong80 het volgende:
Het is diep triest. Ga me bijna schamen. Dit is weer een dieptepunt. Totale bagger en een schande voor wat Ajax ooit was.
Zijn al 3 jaar in opbouw, en daarna dus weer een paar seizoenen ? En dan ? Net als in 2019 de helft weer zien vertrekken. Ajax hoort niet in opbouw te zitten. Hebben ze ook nooit gedaan en gemoeten. Stapje terug is altijd mogelijk na of tijdens een minder seizoen of periode. Maar dit is structureel en zit in de poriën. De jeugd is ook kut en de leiding in verkeerde handen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De club is gewoon in opbouw en duurt nog wel een paar seizoenen voor het kwalitatief weer op niveau is.
Met dit creativiteitsarme team kan je ook niet veel meer verwachten.
Die Rasmussen moet je echt in de winterstop lozen. Waardeloos.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Door de ruiten heen als Farioli Rasmussen een kwaliteitsspeler vindt.
Zag je hem nu weer rennen op rechts ? Gewoon blind. Een derderangs Grönjaer en dat was al een blind paard. Niveautje René van Rijswijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die Rasmussen moet je echt in de winterstop lozen. Waardeloos.
Josef Kiprich junior op de brommer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag je hem nu weer rennen op rechts ? Gewoon blind. Een derderangs Grönjaer en dat was al een blind paard. Niveautje René van Rijswijk.
Brobbey komt zo erin om ze helemaal te slopen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:57 schreef Tjacka het volgende:
Ben blij dat we zo'n geweldig aanspeelpunt in de spits hebben. Weghorst
Deze snap ik niet. Moet ik Jr. kennen ?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Josef Kiprich junior op de brommer.
Hoeveel ballen heeft ie al geraakt ?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:57 schreef Tjacka het volgende:
Ben blij dat we zo'n geweldig aanspeelpunt in de spits hebben. Weghorst
De Tovenaar van Tatabanya. Dat is toch wel de beste naam ooitquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Josef Kiprich junior op de brommer.
Hij lijkt een zoon te zijn van Kiprich, zowel qua (geen) techniek, zijn loopje en zijn lelijke kutkop.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Moet ik Jr. kennen ?
1quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel ballen heeft ie al geraakt ?
Precies, een speler met buitenaardse technische kwaliteiten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Brobbey komt zo erin om ze helemaal te slopen.
We zijn pas dit seizoen weer in opbouw. Vorig seizoen was afbreuk met allemaal gehaalde spelers die nu al weg zijn. Snel ontslagen trainer. Dat is geen opbouwen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn al 3 jaar in opbouw, en daarna dus weer een paar seizoenen ? En dan ? Net als in 2019 de helft weer zien vertrekken. Ajax hoort niet in opbouw te zitten. Hebben ze ook nooit gedaan en gemoeten. Stapje terug is altijd mogelijk na of tijdens een minder seizoen of periode. Maar dit is structureel en zit in de poriën. De jeugd is ook kut en de leiding in verkeerde handen.
Kiprich was een geweldige, technische voetballer. Hij heeft juist niks van Kiprich. Die rookte in de rust en groette de vogeltjes in de lucht terwijl-ie een balletje hooghield voordat ie hem in de kruising schoot.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij lijkt een zoon te zijn van Kiprich, zowel qua (geen) techniek, zijn loopje en zijn lelijke kutkop.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kiprich was een geweldige, technische voetballer. Hij heeft juist niks van Kiprich. Die rookte in de rust en groette de vogeltjes in de lucht terwijl-ie een balletje hooghield voordat ie hem in de kruising schoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |