Lekker maatquote:Op maandag 21 oktober 2024 06:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Werkse maat, ik neem vandaag maar een dagje vrij.
Ik lever wel elke dag het weerbericht.quote:
Je hebt gelijk. Moet er gewoon een wijf aan laten zitten.quote:
Waarom geloof je het nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik lever wel elke dag het weerbericht.![]()
Je hebt het er GVD elke dag over. Ik geloof er geen moer van wat je zegt.
Met woorden plegen zoals wijf gaat het 'm niet worden hè.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Moet er gewoon een wijf aan laten zitten.
[..]
Waarom geloof je het niet
9 dagen achter elkaar niet klaargekomen. Thats it.
Is gewoon mannenpraat. Zou jij moeten herkennen vriend.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:02 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Met woorden plegen zoals wijf gaat het 'm niet worden hè.
Ontmaagd worden door een prostituee. Als het er ooit van komt._!
Vrouwen willen over het algemeen veroverd worden of je laat je veroveren, maar dan dien je wel een paar vrouwen verder te zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is gewoon mannenpraat. Zou jij moeten herkennen vriend.
Nergens voor nodig, ik kan hem makkelijk aan.quote:
Dit zijn wel wijze woorden van iemand die weet hoe het moet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Vrouwen willen over het algemeen veroverd worden of je laat je veroveren, maar dan dien je wel een paar vrouwen verder te zijn.
Oefening baart kunst zegmaar. Dat is bij jou niet aan de orde. Er bestaan trouwens wel kerken met een deerne voor je. Zit je wel bij die club. Lijkt me toch minder.
Mooie dames hoor bij de Jehovas, maar ik pas ervoor.
Moet je wel mee uitkijken, ik zou het afleren als je dat nog kan. Vrouwen associëren dat soort praat met oude vieze mannen, en geen enkele vrouw wil een oude vieze man.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is gewoon mannenpraat. Zou jij moeten herkennen vriend.
Mannenpraat is mannenpraat bro.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Moet je wel mee uitkijken, ik zou het afleren als je dat nog kan. Vrouwen associëren dat soort praat met oude vieze mannen, en geen enkele vrouw wil een oude vieze man.
Niemand gelooft een fuck van die stumpiedumpquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:55 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik lever wel elke dag het weerbericht.![]()
Je hebt het er GVD elke dag over. Ik geloof er geen moer van wat je zegt.
Die van mij nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mannenpraat is mannenpraat bro.
Een beetje vrouw snap dat echt wel.
Ligt aan het vrouwtje in kwestie dus.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:55 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Die van mij nietdie zou het per direct uitmaken. Ligt er maar net aan hoe de vrouw in kwestie is. Maar goed is een risico dat je moet nemen.
ach reken jezelf niet te zwaar af zo zijn alle linkse mensen, die verloochenen hun waarden voor een medium big mac menuquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ligt aan het vrouwtje in kwestie dus.
Tsja ik ben van mening dat een vrouw sterk in 'r schoenen moet staan. Maar goed dat doen ze niet allemaal en niet iedereen zal het leuk vinden dat ik het woord wijf gebruik. Gelukkig dat ze er toch niet achterkomen zolang ze niet weten dat ik hier post
Ik zou het dus ook nooit in hun bijzijn doen. Uiteindelijk ga je voor de aantrekkingskracht en laat je je "eisen" in je hoofd gewoon varen.
Kijk ik zou misschien als ze lekker genoeg was met een van zulke fascistische types kunnen gaan. Terwijl mijn politieke opvatting veel meer links georienteerd is.
Gaat niet over linkse mensen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ach reken jezelf niet te zwaar af zo zijn alle linkse mensen, die verloochenen hun waarden voor een medium big mac menu
lekker genoeg <> liefdequote:Op maandag 21 oktober 2024 11:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat niet over linkse mensen.
Iedereen laat zijn waarden varen als het gaat om de liefde. Althans, daar is geen verschil in tussen links en rechts. Hoop ik
zitten ze ook op FOK!je?!quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fascisten zitten overal. Ik kan ze herkennen met mijn levenservaring en mensenkennis.
Zijn ze dan ook meteen een gevaar voor de samenleving? Absoluut niet. Zitten vaak niet in de politiek maar zijn bezig met zichzelf.
@Kaneelstokje weet alles van fascisten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fascisten zitten overal. Ik kan ze herkennen met mijn levenservaring en mensenkennis.
Zijn ze dan ook meteen een gevaar voor de samenleving? Absoluut niet. Zitten vaak niet in de politiek maar zijn bezig met zichzelf.
Zeker weten. Maar zijn er niet heel veel. En ze zijn ook meestal vrij onschadelijk.quote:
Fascisme zit in de mens. Overlevingsdrang,quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:16 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
@:kaneelstokje weet alles van fascisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |