Ik weet niet, ik heb gewoon een leven, ik verveel me wel een beetje, dus post ik hier een beetje.quote:Op zondag 20 oktober 2024 12:58 schreef Solotovski het volgende:
Abid hoe voelt het om geen leven te hebben?
quote:
Dat mag.quote:
Maatje te groot? (lol)quote:
Je bent een van de weinige die nog op hem reageert dus hij moet je paaienquote:
Oh misschien moet ik ook maar stoppen met reageren.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige die nog op hem reageert dus hij moet je paaien
Gebakken aardappels & Gehaktballenquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Iedereen heeft de 2 G's in zijn of haar leven nodig.
Gym & God.
[ afbeelding ]
Niet meelopen!quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh misschien moet ik ook maar stoppen met reageren.
We zijn niet allemaal als jou, ik reageer hier gewoon op iedereen zo wie ik dat wil.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent een van de weinige die nog op hem reageert dus hij moet je paaien
Lekkerquote:
Ik reageer vaak zat op hem of andere, dat hij het niet leest kan ik ja niks aan doen. Ze zijn altijd boos en aan het beledigen, maar het boeit mij geen zak.quote:
CODquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:45 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Lekker
Maar ik heb er liever gebakken vis bij
Hoezo een nieuwe baan, je hebt toch al gewoon werk?quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:45 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik reageer vaak zat op hem of andere, dat hij het niet leest kan ik ja niks aan doen. Ze zijn altijd boos en aan het beledigen, maar het boeit mij geen zak.
Wat ik erger vind, is dat ik binnenkort aan mijn nieuwe baan begin en dat ik daar weer emotioneel wordt en er weer moet uitstappen omdat het me te veel wordt. Dat is alles waar ik me druk om maak.
Hoe gaat het met jouw opleiding?
Komt goed bro.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:45 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik reageer vaak zat op hem of andere, dat hij het niet leest kan ik ja niks aan doen. Ze zijn altijd boos en aan het beledigen, maar het boeit mij geen zak.
Wat ik erger vind, is dat ik binnenkort aan mijn nieuwe baan begin en dat ik daar weer emotioneel wordt en er weer moet uitstappen omdat het me te veel wordt. Dat is alles waar ik me druk om maak.
Hoe gaat het met jouw opleiding?
Ontslag genomen, omdat het mij teveel werdquote:Op zondag 20 oktober 2024 15:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoezo een nieuwe baan, je hebt toch al gewoon werk?
Thanks bro, wij gaan peaken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |