Oh dat wist ik niet van je.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lust ik wel. Maar als het er vijf in een jaar zijn is het veel.
Ik wist het van jou wel ja met kerst en oud en nieuw 1 glaasje toch?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook alleen een half glaasje met oud en nieuw? En een verdwaalde aperol spritz in de zomer? Zo gaat het hier meestal
quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien eens aan een kikker likken? [ afbeelding ]
Aan een naaktslakquote:
Denk dat ik volgende week een tripje Externsteine, Wewelsburg, Hermannsdenkmal en Kalkriese Varusslag museum pak.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godver, nu heb ik zin in een tripje naar Bernkastel-Kues![]()
Ja, precies!quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook alleen een half glaasje met oud en nieuw? En een verdwaalde aperol spritz in de zomer? Zo gaat het hier meestal
Heb je daar ook een Panzermausmuseum?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ik volgende week een tripje Externsteine, Wewelsburg, Hermannsdenkmal en Kalkriese Varusslag museum pak.
quote:
Even lekker pocheren in naaktslakkenslijm.quote:
Gewoon niet doen, als je daar geen zin in hebtquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef mschol het volgende:
qua alcohol zit ik op een half glaasje champagne per jaar, met oud en nieuw, en dat gaat meestal ook tegen heug en meug erin, dus wellicht schaf ik die ook gewoon af per dit jaar
Oehquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ik volgende week een tripje Externsteine, Wewelsburg, Hermannsdenkmal en Kalkriese Varusslag museum pak.
Koop ik er meteen Zehn van.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar ook een Panzermausmuseum?
Als ze die hier hebben maar denk het nietquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien eens aan een kikker likken? [ afbeelding ]
Ja, eentje is het net niet ..quote:
Het volkslied gorgelen met naaktslakkenslijmquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even lekker pocheren in naaktslakkenslijm.
Hoe maken ze dat?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het volkslied gorgelen met naaktslakkenslijm
Volgens de KSC ook.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:34 schreef datismijnmening het volgende:
volgens mij drink ik in een jaar meer dan deze sc bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |