quote:Misschien om niet te verklappen dat ze dit wisten, zodat ze nog lekker door konnen gaan met het bekijken en bespioneren van die schepen.
Op woensdag 19 februari 2003 14:36 schreef rvand het volgende:
Waarom vertelde Powell dit twee weken terug niet? Hij weet het blijkbaar al sinds november. Ik sluit niets uit, maar de timing voor dit bericht is wel weer heel bizar.
quote:Ja, laten we aan Saddam een petitie sturen waarin we vragen of hij niet terug wil schieten.
Op woensdag 19 februari 2003 14:40 schreef freud het volgende:
Nu een korte (<week) oorlog is het beste voor de economie imo.
quote:Of we zetten wat menselijke schilden bij de Amerikanen neer, dat zal Saddam wel van geweldadige acties weerhouden!
Op woensdag 19 februari 2003 14:43 schreef Ulx het volgende:[..]
Ja, laten we aan Saddam een petitie sturen waarin we vragen of hij niet terug wil schieten.
quote:En jij denkt dat minister Remkes op de hoogte is van alle spionage-activiteiten van de AIVD ?
Wel vreemd dat hij oude rapporten publiceert als recent, maar dit soort dingen niet vermeld. Ik was eerst voor een oorlog, maar dat neemt ook steeds meer af. Nu een korte (<week) oorlog is het beste voor de economie imo.
quote:Idd.
Op woensdag 19 februari 2003 14:36 schreef rvand het volgende:
Waarom vertelde Powell dit twee weken terug niet? Hij weet het blijkbaar al sinds november. Ik sluit niets uit, maar de timing voor dit bericht is wel weer heel bizar.
en wat is 1 van hun basistaken?
juist het boarden en controleren van verdachte schepen ... ik snap niet dat die 3 schepen na 4 maanden nog niet eens per ongeluk zijn gecontroleerd.
Ik geloof dus niet dat ze bestaan.
(als ze wel bestaan zo snel mogenlijk helikoptertje met (marine) commando's ernaartoe)
En ik moet de sceptici onder ons ergens wel gelijk geven. Wil wel even beelden zien dat die schepen daadwerkelijk bestaan en niet verzonnen zijn om een reden tot aanval te hebben.
(Hoewel ik niet denk dat Bush een reden tot aanval nodig denkt te hebben.)
als er explosieven aanwezig zouden zijn dan gebruiken ze die ook wel als ze in de haven liggen (sterker nog dan richten ze alleen maar meer schade aan).
ik ben wel benieuwd wat er nou inzit, als er mogenlijk bewijsmateriaal inzit dan zou je toch verwachten dat ze dat zo snel mogenlijk zouden willen weten/bekend maken want dan kan de oorlog beginnen en dan kan de beurs weer op gang komen
want oorlog is allemaal wel leuk en aardig maar het moet mij geen centen kosten
quote:Ik zou dat inderdaad graag willen zien, maar wat ik nou niet snap is dat daar wel perse bewijzen van moeten komen, maar het bewijs dat Irak daadwerkelijk z'n WMDs heeft vernietigd, die hoeven van de meeste niet getoond te worden.
En ik moet de sceptici onder ons ergens wel gelijk geven. Wil wel even beelden zien dat die schepen daadwerkelijk bestaan en niet verzonnen zijn om een reden tot aanval te hebben.
quote:Als ik iets bij de vuilnis gooi, krijg ik toch ook geen bonnetje dat ik het ingeleverd heb.
Op woensdag 19 februari 2003 17:28 schreef Labtech het volgende:[..]
Ik zou dat inderdaad graag willen zien, maar wat ik nou niet snap is dat daar wel perse bewijzen van moeten komen, maar het bewijs dat Irak daadwerkelijk z'n WMDs heeft vernietigd, die hoeven van de meeste niet getoond te worden.
quote:Nou de VS beweert keihard dat er massavernietigingswapens zijn.
Op woensdag 19 februari 2003 17:28 schreef Labtech het volgende:[..]
Ik zou dat inderdaad graag willen zien, maar wat ik nou niet snap is dat daar wel perse bewijzen van moeten komen, maar het bewijs dat Irak daadwerkelijk z'n WMDs heeft vernietigd, die hoeven van de meeste niet getoond te worden.
quote:Wel als je een bijvoorbeeld een bedrijf hebt, dan ben je verantwoordelijk, en ligt de bewijslast bij de ondernemer om aan te tonen dat bepaalde stoffen wettelijke zijn afgevoerd.
Als ik iets bij de vuilnis gooi, krijg ik toch ook geen bonnetje dat ik het ingeleverd heb.
Hoe moet Irak in vredesnaam bewijzen dat ze iets vernietigd hebben, enkele a4tjes met waarop staat dat zij deze dingen vernietigd hebben
Ik ben benieuwd.
quote:Same here.
Op woensdag 19 februari 2003 15:09 schreef sp3c het volgende:Ik geloof dus niet dat ze bestaan.
Als je goed het nieuws volgt had je al lang 25 min. geleden op CNN kunnen horen dat de UK en de VS ontkennen dat ze die schepen op het oog hebben.
Zal wel weer zo'n telegraaf achtige krant zijn die dat bericht geplaatst heeft.
"Jongens.. sensatie.. voorpagina nieuws!!... Schepen... Dood.. Verderf..."
Als de VS het al ontkent zal het wel niet waar zijn, want het lijkt me sterk dat ze zoiets stil zouden proberen te houden...
Als die dingen namelijk wel aan boord liggen krijgen ze snel groen voor een aanval.
quote:Dat lijkt me heel naief gedacht, CNN is het proganda apparaat van de VS.
Op woensdag 19 februari 2003 21:56 schreef logisnack het volgende:
Jongens en meisjes toch...Als je goed het nieuws volgt had je al lang 25 min. geleden op CNN kunnen horen dat de UK en de VS ontkennen dat ze die schepen op het oog hebben.
Zal wel weer zo'n telegraaf achtige krant zijn die dat bericht geplaatst heeft."Jongens.. sensatie.. voorpagina nieuws!!... Schepen... Dood.. Verderf..."
Als de VS het al ontkent zal het wel niet waar zijn, want het lijkt me sterk dat ze zoiets stil zouden proberen te houden...
Als die dingen namelijk wel aan boord liggen krijgen ze snel groen voor een aanval.
quote:Totdat je een keer vis eet...
Op woensdag 19 februari 2003 22:06 schreef Dentist het volgende:
Of ze blazen deze niet bestaande schepen vannacht gewoon op.. Niemand die het merkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |