Het is geen klacht, het is verbazing!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:47 schreef miss_sly het volgende:
Als je het niet eens wil proeven, is het meer iets voor KLB dan voor CUL.
Wat is de smaak? Kan mij indenken dat het wat droog is?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:34 schreef Lienekien het volgende:
Lidl heeft het inderdaad ook. Het idee is wel goed, maar ik vond het niet lekker.
Het smaakt gewoon niet naar gewoon rundergehakt. Net of je gehakt niet meer goed is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat is de smaak? Kan mij indenken dat het wat droog is?
Lol, klinkt goed,quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het smaakt gewoon niet naar gewoon rundergehakt. Net of je gehakt niet meer goed is.
Als het lekker is, waarom niet, maar ik lees hier dat het proeft alsof je vlees te oud is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar waarom?
Of je eet vega/vegan Of je eet vlees (of flex, maar dan eet je toch ook een moment vega(n))
Ja oke... aan lekker had ik niet gedachtquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als het lekker is, waarom niet, maar ik lees hier dat het proeft alsof je vlees te oud is.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja oke... aan lekker had ik niet gedacht
Haha ik ben veganistquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:32 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Prachtig,
Dat ontsnapt aan iedereen bij nepvlees.
Eet je wel kippenbouillon?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik ben veganist
Een ding weet ik over vleesvervangers: het moet niet een replica van vlees zijn. Zodra het idee vlees wordt losgelaten dan worden de vervangers lekker
Vlees is vlees
Ja, dat is niet wat bedoeld wordt met hybride vlees.quote:Op zondag 20 oktober 2024 03:48 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Ik eet best vaak 'hybride' vlees.
Zelfgemaakte hamburger, lekker ui, knoflook, paprika e.d. erdoor...
Varkenshaas met appel, beetje van dit, beetje van dat.
Paddestoel in combi met vlees is altijd een goede.
Hou eens op met dat 'bang' zijn voor combi"s vlees en plantaardig.
Denk je dat het een leuke combi is eet het dan en anders niet.
Zeur niet over gemakkelijke combi's als je graag makkelijk eet. Anders naak je zelf leuke combinaties.
Of je nu een of andere separator vlees hamburger koopt die in de praktijk ook maar 60% vlees is of iets dat 'hybride' hamburger heet maakt echt geen bal uit. Waarschijnlijk is die 'hybride' hamburger zelfs lekkerder omdat je smaakjes uit kan kiezen, dat minder vaag is.
Ik weet wel wat ik liever eetquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat is niet wat bedoeld wordt met hybride vlees.
quote:Ingrediėnten :37% erwteneiwitmix, (water, 16% getextureerd erwteneiwit (erwteneiwit, erwtenextract), plantaardige oliėn (raapzaad, zonnebloem), 5% erwteneiwit, specerijen, SCHARRELKIPPENEI-EIWIT, vezels (citrus, erwt), zout, erwtenzetmeel, natuurlijk aroma, rode bietensapconcentraat), 30% varkensvlees, 30% rundvlees, water, conserveermiddel: E260/E262, azijn, antioxidant: E301, voedingszuur: E330. Dit product kan sporen van glutenbevattende granen, soja, mosterd en selderij bevatten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |