SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heuj
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een spannende hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had er geen eenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had iets anders. Maar geen liefde
Ik ga de TT voor mezelf invullenmisschien met wat te eten erbij
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
ZIe je niksquote:
Het heeft hier geregend, maar de voegen die ik gisteren gerepareerd heb zijn gelukkig goed uitgehard.
Is wel maar een heel klein percentage van wat er allemaal moet gebeuren, maar op de grote loszittende brokken na waren dit wel de belangrijkste plekken. (Ik heb planken op die losse brokken gelegd.)![]()
O dat was wel een vernieuwde geweest maar diequote:doet het niet in de TT
quote:
Was ook veel te lang! Ik kon niet eens "gefeliciteerd Stoorzendert" plaatsen, was al te langquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat was wel een vernieuwde geweest maar diedoet het niet in de TT
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
De TT kijkt een beetje de mensen aan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was ook veel te lang! Ik kon niet eens gefeliciteerd Stoorzendert plaatsen, was al te lang![]()
Dat moet toch kunnen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was ook veel te lang! Ik kon niet eens "gefeliciteerd Stoorzendert" plaatsen, was al te langWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: