Maar wel een echte en niet zo'n vieze neppe van de Lidl ofzo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu wel zin in een Berliner bol
Die at ik vroeger in Alassio op vakantie veel, iedere dag minimaal eentje anders ging ik huilen midden op straat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nu wel zin in een Berliner bol
en pompoensoep te makenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
Het is wel perfect weer om vanmiddag een dutje te doen.
ook lekker, maar dat hadden ze bij de bakker nog niet, en de lokale oliebollenkraam weet ik niet van of ze die verkopen of alleen flappen (bladerdeeg dus)quote:
Ook wel zin inquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Pittig pannetje goulashsoep maken
Doe je dat in de buitenlucht?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Pittig pannetje goulashsoep maken
Waarom?quote:
Heb je ook als je een oranjetompouce eet en onhandig bent.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ermee gaat gorgelen dan heb je kans op een oranje kin.
Ja of zo'n rare scheve mond.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook als je een oranjetompouce eet en onhandig bent.
Dat heet een beroerte.quote:
Aapjesquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik spreek dat uit als broerte.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:45 schreef mschol het volgende:
midalgan gesmeerd op schouder, ben nu deels kreeft
Godnondejuquote:
Oh ik dacht dat iedere oliebollenkraam dat sowieso had maar kom daar eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ook lekker, maar dat hadden ze bij de bakker nog niet, en de lokale oliebollenkraam weet ik niet van of ze die verkopen of alleen flappen (bladerdeeg dus)
dat kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |