misschien is het nu safe. Het is echt super dichtbij ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien gaan mensen er vaak met een kajak naartoe nu.
wiet? neequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook nooit meer gedaan toen je nog wel gewoon rookte?
Neequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het hoesten al wat minder aan het worden?
Jep. Maar heb wel goede hoop dat ik er dan hierna wel weer eerst een hele tijd er vanaf ben.quote:
Joah mag ook wel, hoest is gewoon bagger.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Jep. Maar heb wel goede hoop dat ik er dan hierna wel weer eerst een hele tijd er vanaf ben.
Welke buikspieren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Joah mag ook wel, hoest is gewoon bagger.
Nouja, enige voordeel is dat je je buikspieren traint
Ik ben trots op je pop. Trakteer jezelf maar eens op een lekkere en ijskoude Red Bull Zero.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Bed verschoond, gestoft en gezogen
Ik heb wel weer genoeg gedaan vandaag.
Ik dacht aan een brownie eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je pop. Trakteer jezelf maar eens op een lekkere en ijskoude Red Bull Zero.
valt onder straatintimidatie toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Is het strafbaar om iemand die buiten teringherrie aan het maken is met een koekenpan uit te schakelen?
Spoel je hem daarmee weg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht aan een brownie eigenlijk.
Ohquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
valt onder straatintimidatie toch?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:46 schreef Ama het volgende:
Ik zit even een boodschappenlijstje te maken en kijk ondertussen even bij de aanbiedingen maar wtf sinds wanneer is Robijn zo duur?de hoeveelheid klopt niet, ik heb het ook net gekocht bij dirk, was 1,99 geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht dat staat er heel verwarrend volgens mij ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:48 schreef Karzai het volgende:
een fles van 16 kilo bestaat niet eens
Het betekent dat het product x euro per kilo kost, niet dat het 16 kilo is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:48 schreef Karzai het volgende:
Ergens op deze aardbol heeft iemand een fles van 16kg gemaakt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:48 schreef Karzai het volgende:
valt wel mee toch? 16 euro de kiloquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh wacht dat staat er heel verwarrend volgens mij ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |